رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
عشق یعنی...
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 55 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 55 رای
به دو زبان فارسی و انگلیسی

آنچه در اواخر دهه 1960 در روزنامه نیویورک تایمز به صورت پاورقی چاپ شد و به سرعت محبوبیتی چند میلیونی یافت چیزی نبود جز یادداشت های یک دختر نیوزلندی که در انتظار صدور مجوز اقامت از اداره مهاجرت آمریکا بود ... یادداشت هایی که به شکل کاریکاتور های کوچک در وصف احساسات خودش در مورد روبرتو نامزد ایتالیایی اش مینوشت و هر بار با حیله ای مثل گذاشتن زیر متکا به دست او میرساند ... کیم گروو ، دخترک خجالتی نیوزلندی بعد ها بسیار تعجب کرد هنگامی که در زمان ازدواج کل آن یادداشت ها را یکجا در دستان روبرتو دید ... خود او در مورد این نوشته ها میگوید:
من ساختن این نقاشی های کوچک را برای خودم و برای بیان احساساتم شروع کردم ، من این یادداشت کوتاه را در زیر بالش او قرار میدادم .. بعد از این که ازدواج کردیم او به من نشان داد که همه آنها را نگه داشته است ..."
کیم کازالی در جون ۱۹۹۷ درگذشت. پس از او کمیک استریپ توسط پسرش استفانو کازالی ادامه پیدا کرده در حالی که هنوز به جای نام خالق طرح‌ها نوشته می‌شود: «توسط: کیم کازالی» و با امضای کیم به جای استفانو.
او تا سال ۱۹۹۹ در شغل تبلیغات باقی ماند و از آن به بعد به صورت تمام وقت به همراه بیل آسپری (طراح کاراکترها) روی استریپ کار می‌کند. استفانو همچنین صاحب شرکت Minikim (نامی که به خاطر مادرش انتخاب کرده) صاحب امتیاز استریپ love is… است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mehdi57
mehdi57
1389/09/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عشق یعنی...

تعداد دیدگاه‌ها:
4
آخی یادش بخیر . . . با همسرمون قرار بذاریم به نوبت هر روز یه نفر یه لاویز برای اون یکی بگه ولی تقلبی نه ، باید جدید باشه.امتحان کنیم گاهی حرفهایی که بطور معمولی بیان نمیشه این وسط گفته میشه
به ساده ترين شكل ممكن ميشه عاشقانه ترين حرفاي دنيا رو به محبوبت بزني:x
فایل رو یک بار دریافت کردم نتونستم بازش کنم لطفا رسیدگی کنید
آخیش یادش بخیر آدامسای لاو ایز
چه خاطره هایی!(یاد جوونیام افتادم!!!:D)
هر بار به شوق دیدن یه عکس تازه میخریدیم!!!:D:)):baaa:
تازه مزشونم خوب بود!!!:baaa::D;-(
حالا میتونم همه عکسارو یه جا داشته باشم و دیگه پولمو واسه خریدن آدامسا حروم نکنم!!!;-(:D:D
عشق یعنی...
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک