رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
صادق طباطبایی و روایت صدر
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
«صادق طباطبایی در روایت صدر» شامل چهار بخش است: «گفت‌وگوها»، «یادداشت‌ها»، «نامه‌ها و کامنت‌ها» و «پیوست‌ها». بخش نخست شامل پنج گفت‌وگو درباره امام موسی صدر، آیت‌الله العظمی سیدصدرالدین صدر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی صدرعاملی، سندی تاریخی درباره مظلومیت امام موسی صدر و شهید چمران و گفت‌وگویی در نقد سخنان سیدحمید روحانی (زیارتی) است.
بخش دوم نیز شامل ۶ یادداشت از مرحوم صادق طباطبایی درباره امام موسی صدر و پرونده ربودن ایشان است. بخش سوم شامل نامه‌های مهم طباطبایی و یادداشت‌های او و در نهایت بخش پیوست‌ها نیز شامل زندگینامه صادق طباطبایی و دو مطلب دیگر است. مقدمه این کتاب نیز به قلم فاطمه صدرعاملی (همسر زنده یاد صادق طباطبایی) است.
فاطمه صدرعاملی در بخشی از مقدمه خود بر این کتاب نوشته است: «کتابی که در دست دارید، حکایت از دو انسان دارد که اوقات خود را صرف بهبود وضعیت انسان‌ها کرده‌اند. گرچه مکان فعالیت آنها بسیار متفاوت بوده است. اما مسئولیت انسانی حد و مرز نمی‌شناسد. یکی امام و الگو بوده است و دیگری همراه و پیرو. اما هر دو، از امام بودن و پیرو بودن، به آنچه که معمولا از این دو اصطلاح برمی‌آید، قائل نبوده‌اند؛ بلکه در نوع ارتباط آنها، هم‌فکری و تعامل و تبادل‌نظر نیز بوده است ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
saharnak
saharnak
1398/09/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صادق طباطبایی و روایت صدر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
صادق طباطبایی و روایت صدر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک