رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شواهد و مدارک انکارناپذیر
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
در تحقیق حاضر، نویسنده واقعه قتل عام ارمنیان را که در سال 1915توسط دولت ترکیه(عثمانی) صورت گرفت براساس اسناد اطریشی شرح و بررسی نموده و حوادث و علل و زمینه‌ها، همچنین نتایج و پیامدهای این حادثه تجزیه و تحلیل می‌کند و سرانجام چنین نتیجه می‌گیرد: ((اگر چند گردان از نیروهای اطریش مجار و آلمانی از مردم حمایت می‌کردند، در این صورت، دو سوم از قربانیان جان سالم به در می‌بردند)).

عناوین برخی سرفصل‌های کتاب بدین قرار است:
مسئله ارمنی، ترکان جوان، اصلاحات ارمنی، جنگ جهانی اول، قتل عامو آمار قتل عام، انقلاب روسیه، پیشروی ترکان در قفقاز، جمهوری ارمنستان، و کمک اطریش مجارستان .کتاب با عکس‌ها و نقشه‌ها و تصویر اسناد مرتبط با موضوع همراه گشته است .در پایان کتاب، فهرست اسامی افسران آلمانی در خدمت ستاد مشترک ارتش ترکیه، اسامی سفیران و کنسول‌های آلمان و اطریش مجارستان در ترکیه، اسامی مقام‌های دولتی ترکیه، آرشیوهای مورد استفاده، فهرست اختصارات و نمایه نام‌ها به چاپ رسیده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
walterbenjamin
walterbenjamin
1398/09/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شواهد و مدارک انکارناپذیر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شواهد و مدارک انکارناپذیر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک