رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
انگلیسی چهارم دبیرستان - سال 1368
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 10 رای
جمعی از نویسندگان

کتاب انگلیسی چهارم دبیرستان 1368
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
salarieh
salarieh
1398/09/03
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انگلیسی چهارم دبیرستان - سال 1368

تعداد دیدگاه‌ها:
5
متاسفانه مافیای دست دوم فروش کتاب اینها را با قیمتهای نجومی بین 300 تا 400 هزار تومان در کانال ها و صفحات مجازی به فروش می رسانند در حالی که این کتابها شامل قانون کپی رایت نمیشه چون بیش از سه دهه از آن گذشته و تجدید چاپ هم نشده..
پی گیری و شناسایی این ماافیاهای خرده پا از سوی مراجع مربوطه نباید کار سختی باشه.ولی گویا هیچ قصد و اراده ای واسه این کار نیست. البته انقدر تو حوزه فرهنگ و نشر، رانت و مافیا هست که شاید این مسایل نسبتا جزیی اصلا بچشم نیاد!
ای کاش یکی توضیح میداد که چجوری میشه که یک کتاب درسی قدیمی مشمول قانون نشر میشه؟! و اگه بصورت قانونی بخواهیم دانلودش کنیم کجا باید مراجعه کنیم!
با عرض سلام .آقای yashartr , دوست محترم کتابناکی ٬ احوالات شریف چطور است؟ . من قبل از این نیز نام شما را در این سایت دیده ام اگر خدا بخواهد من شما را راهنمایی نموده و پاسخ سوال های شما را می دهم .بخشی از پاسخ سوال های شما را ٬ من و یک عضو محترم دیگر کتابناک ٬ در دیدگاه های زیر کتاب جغرافیای عمومی. سال چهارم دبیرستان ٬ در همین سایت کتابناک داده ایم ٬ می توانید بروید و مشاهده فرمایید . اما بخش اصلی پاسخ سوال شما را من الآن برای شما می نویسم : این کتاب انگلیسی سال چهارم دبیرستان ۱۳۶۸ و کتاب های اول و دوم و سوم دبیرستان دهه ۶۰ ٬ تقریبا تا سه ماه قبل در این سایت قابل دانلود بودند . اما بعد از آن به دلایلی نامعلوم غیر قابل دانلود شده اند و من در زیر همان کتاب جغرافیای عمومی سال چهارم دبیرستان به این مسئله اعتراض نموده ام و خواستار رفع این مشکل شده ام و دوست دیگری هم نظر داده است . فعلا و در حال حاضر ٬ شما جستجویی با این عنوان : دانلود کتاب های انگلیسی دبیرستان قدیمی دهه ۶۰ ٬ در اینترنت انجام دهید . در سایت های اینترنتی که پس از جستجو پیدا شده اند . یک سایت وجود دارد که تمام این چهار کتاب انگلیسی قدیمی را برای دانلود رایگان گذاشته است و دانلود هم می شود اما شاید اسم بردن نام آن سایت در اینجا موجب ناراحتی مسئولان کتابناک شود و فعلا به صلاح نباشد اما من می دانم شما با همان عنوان جستجویی که گفتم می توانید آن سایت را پیدا نمایید و هر چهار کتاب را دانلود نمایید .انشاءالله . خداحافظ .
باتشکر از لطف و مهربونی شما و وقتی که برای پاسخ گذاشتید.من این کتاب را در آرشیوم دارم.هدف از سوال این بود که بدونم چرا اینجور کتابها مشمول قانون نشر است که گویا کار مافیای کتابه واین خیلی تاسف آوره که قدرت اون مافیا انقدر زیادِ که کتابناک هم مجبور به تبعیته.
انگلیسی چهارم دبیرستان - سال 1368
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک