رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دور دنیا در 80 روز
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 10 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 10 رای
ترجمه دیگر

✔️ کتاب دور دنیا در 80 روز داستان یک مرد انگلیسی به نام فیلیس فاگ است که انسان کاملا عجیبی بوده که در یک شرط بندی حاضر می شود کل دنیا را به همراه نوکر خود پاسپارتو در 80 روز طی کند و در این سفر اتفاق هایی می افتد که داستان رمان را می سازد.

از متن کتاب:
در سال 1872 در خانه شماره هفتم واقع در کوچه ساویل لندن، مردی معروف و انگلیسی تبار به نام "فیلز-فاگ" زندگی می کرد. "فیلزفاگ" که بود؟ آیا او مرد ثروتمندی به شمار می رفت؟ هیچکس از این موضوع اطلاعی نداشت. اما واقعیتی که نمی توان انکار کرد این بود که وی مردی شیک پوش و موقر می باشد. آنهایی که در اطراف وی زندگی می کردند، این عضو کلوپ اصلاح طلبان را بیشتر به شاعر معروف انگلیسی، "لرد بایرون" شبیه می دانستند. برادران "برینگ" واسطه و عامل عضویت آقای "فاگ" در کلوپ اصطلاح طلبان شده بودند. آنان در واقع بزرگترین بنیان گذار بانک در لندن بوده و صاحبان بانک به شمار می رفتند. آقای "فاگ" نیز در بانک آنها حساب سپرده داشت...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1398/08/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دور دنیا در 80 روز

تعداد دیدگاه‌ها:
2
دور دنیا در 80 روز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک