رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیاست خارجی آمریکا در افغانستان
امتیاز دهید
5 / 5
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 8 رای
✔️از متن کتاب:
تحولات افغانستان در دوره جدید، واجد ملاحظاتی امنیتی و استراتژیک در حوزه پیرامونی جمهوری اسلامی ایران است که با منافع و امنیت ملی کشور مرتبط می باشد و چالشها و فرصت هایی را فراوری ما قرار می دهد. حضور آمریکا در افغانستان پس از 11 سپتامبر و جایگاه جدید افغانستان در سیاست خارجی آمریکا، از جمله تحولاتی است که مستقیما با منافع ملی کشورمان پیوند وثیق دارد. پارادایم نوین امنیتی حاکم بر منطقه ناشی از حضور آمریکا هنگامیکه با محلوظات استراتژیک جمهوری اسلامی پیوند بخورد، اهمیت نظری و تحقیقی بیشتری پیدا می کند. زیرا چنین حضوری بیش از هر کشوری می تواند دغدغه های امنیتی جمهوری اسلامی را برانگیزد.
کتاب سیاست خارجی آمریکا در افغانستان که به بررسی جنبه های مختلف سیاست خارجی آمریکا و راهبردهای آن در افغانستان می پردازد، از این حیث واجد اهمیت است که نویسنده از دیپلماتهای افغان و دانش آموخته جمهوری اسلامی است و از منظری علمی به تاریخ تحولات افغانستان می پردازد و چالش ها و فرصتهای پیش روی کشور خود را با حساسیت به تصویر می کشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/07/27
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاست خارجی آمریکا در افغانستان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سیاست خارجی آمریکا در افغانستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک