رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیاست کردها در خاورمیانه
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 9 رای
سخن مترجم:
رشته های علوم سیاسی و جامعه شناسی، بررسی ناسیونالیسم یا قومیت ها، مساله ای مطرح و قابل تامل است که داشتن نگرشی علمی به آن، امری واجب و ضروری است. موضوع قومیت ها مدت مدیدی است که منبع بی ثباتی و منازعه در بین جامعه های مختلف و حتی در برخی کشورهای خاورمیانه موجب جنگ و خونریزی بوده است و گاه تقاضا برای حق تعیین سرنوشت و یا خودگردانی به طور مستمر و فزاینده ای باقی مانده است.
پروفسور نادر انتصار - یکی از اساتید صاحب نام ایرانی در دانشگاه آلاباما، در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل و دارای کرسی در دانشکده علوم اجتماعی - در این کتاب دانشگاهی به کاوش و بررسی علمی و بی طرفانه این موضوع بر اساس منابع و اسناد معتبر پرداخته است. وی در این کتاب به بررسی زمینه های تاریخی و جنبه های سیاسی و اجتماعی و حقوق و گرایش های قومی کردها در جامعه اشاره دارد و نحوه برخورد کشورهای خاورمیانه را با این پدیده و تاثیر آنان را به بوته نقد کشیده است و در تحلیل خود خواننده و یا محقق را یاری می دهد تا با توجه به منابع موجود و تحلیل های معتبر به بررسی موضوع بپردازد.
این کتاب از منابع مهم دانشگاهی درباره کرد و کردستان - در رشته های علوم سیاسی، جامعه شناسی و روابط بین الملل - محسوب می شود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1398/07/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاست کردها در خاورمیانه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سیاست کردها در خاورمیانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک