رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رومانی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 6 رای
کشور «رومانی» در جنوب شرقی اروپا و شمال شبه جزیره بالکان و در حاشیه رودخانه دانوب قرار دارد. دوسوم مرزهای این کشور، مرزهای آبی و یک‌سوم مرزهای خاکی است. فرهنگ رومانی عمدتا از فرهنگ رومن با نفوذ فرهنگ‌های اسلواک، مجاری، یونانی و ترکی حاصل شده و مهم‌ترین شاخه‌های صنعت در این کشور شامل نساجی، ماشین‌سازی، معادن، مصالح ساختمانی، متالورژی، شیمی، صنایع مواد غذایی و صنایع پالایش نفت خام است. در این کتاب، کشور رومانی از ابعاد مختلفی شامل جغرافیای طبیعی و اوضاع اقلیمی، انسانی و سیاسی، ادیان و مذاهب، اوضاع اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، رسانه‌های گروهی، اوضاع اقتصادی، حکومت، سازمان‌های اداری و سیاسی، روابط خارجی، و روابط با جمهوری اسلامی ایران بررسی می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
omidrouzdar
omidrouzdar
1398/07/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رومانی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با سلام. جسارتا بهتر نیست کتاب هایی که امکان دانلود و حتی مشاهده آنها وجود ندارد را از روی سایت بردارید تا در زمان کاربران صرفه جویی شود (البته در صورتیکه امکان خرید امتیاز کتاب حتی با پرداخت حق نشر آن وجود نداشته باشد)...با تشکر
رومانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک