رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاریخ جهان باستان - جلد 3 - روم
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 25 رای
متن اصلی کتاب به وسیله هیئتی از دانشمندان و مورخان اتحاد شوروی زیر نظر و.دیاکوف - و.س.کووالف و به عنوان یک کتاب درسی برای استفاده دانشجویان و انیستیتوهای رشته پداگوژی نگارش یافته است. کتاب به 65 فصل و به چهار قسمت به شرح زیر تقسیم می شود:
قسمت اول: جامعه اولیه (ما قبل تاریخ)
قسمت دوم: شرق
قسمت سوم: یونان
قسمت چهارم: رم

کتاب حاضر شامل قسمت چهارم است که از متن فرانسوی به فارسی برگردانیده شده و اصل روسی نیز جهت انطباق مورد استفاده مترجمان قرار گرفته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sadnaee
sadnaee
1398/06/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ جهان باستان - جلد 3 - روم

تعداد دیدگاه‌ها:
1
زُزیموس تاریخنگار رُمی در کتاب «تواریخ نو» می نویسد:
«(زمانی که امپراتور والِنس (در سال 378م) به جنگ با گوت ها می رفت) منظری عجیب خویش را به امپراتور و ارتش که در حال پیشروی بودند، نمایاند. در راه، آنها مردی مصیبت زده را یافتند که بَدنِ او کاملا از سر تا به پا کوفته شده بود، اما چشمان او باز بود و هرآنکه به نزدیک او می آمد را می دید. آنها از او پرسیدند که او کیست و چه کسی این آسیب ها را به او زده است و، از آن جا که او پاسخ نداد، چون که با چیزی کاملا غیرعادی مواجه شده بودند آنها تصمیم گرفتند که وجود او را به امپراتور اطلاع دهند. بعد از استنطاق اما مرد هیچ نگفت. انگار که او زنده نبود چراکه سر او تکان نمی خورد و این که او نمرده بود چراکه چشمان او نگاه می کردند...اما آنهایی که این موضوع را درک کردند گفتند که این نشانه ی فروپاشیِ آتیِ دولت بود و نظام سیاسی تا سرحدِ مرگ مورد حمله و آسیب قرار می گیرد تا این که درنهایت به وسیله ی فرومایگی امپراتورها و حاکمان نابود می شود...»
تاریخ جهان باستان - جلد 3 - روم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک