رسته‌ها
I am Malala
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
"I come from a country that was created at midnight. When I almost died it was just after midday."

When the Taliban took control of the Swat Valley in Pakistan, one girl spoke out. Malala Yousafzai refused to be silenced and fought for her right to an education.

On Tuesday, October 9, 2012, when she was fifteen, she almost paid the ultimate price. She was shot in the head at point-blank range while riding the bus home from school, and few expected her to survive.

Instead, Malala's miraculous recovery has taken her on an extraordinary journey from a remote valley in northern Pakistan to the halls of the United Nations in New York. At sixteen, she became a global symbol of peaceful protest and the youngest nominee ever for the Nobel Peace Prize.

I AM MALALA is the remarkable tale of a family uprooted by global terrorism, of the fight for girls' education, of a father who, himself a school owner, championed and encouraged his daughter to write and attend school, and of brave parents who have a fierce love for their daughter in a society that prizes sons.

I AM MALALA will make you believe in the power of one person's voice to inspire change in the world.
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mnavvabi
mnavvabi
1398/07/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی I am Malala

تعداد دیدگاه‌ها:
1

ما به تمام دولت ها می گوییم که زمینه آموزش را برای تمام کودکان فراهم کنند و علیه خشونت و هراس افکنی مبارزه کنند تا کودکان از وحشت مصون باشند. از کشورهای توسعه یافته می خواهیم که در جهت زمینه سازی آموزش و پرورش تلاش کنند و تحمل پذیری را برای ایجاد آموزش و پرورش بدون در نظرداشت رنگ ، مذهب و نژاد مساعد بسازند تا آزادی و مساوات برای تمامی زنان مساعد شود. از تمامی خواهران خود نیز می خواهم شجاعت داشته باشند و نیروی خود را درک کنند.
ما مکاتب و آموزش را برای آینده روشن هر کودک می خواهیم. ما این سفر خود را در جهت رسیدن به مقصدمان که صلح و آموزش است، ادامه می دهیم و هیچکس نمی تواند ما را از مسیرمان متوقف بسازد. ما قدرت خود را باور داریم. کلام ما می تواند تمام دنیا را تغییر دهد، زیرا ما جهت آموزش و پرورش با یکدیگر متحد هستیم. اگر بخواهیم به اهداف خود برسیم باید خود را با سلاح آموزش تجهیز کنیم.
ما نباید فراموش کنیم که میلیون ها شخص از فقر، بی عدالتی و جهالت رنج می برند. نباید فراموش کنیم که میلیون ها کودک از رفتن به مکتب محروم می شوند و خواهران و برادران ما به خاطر آینده روشن شان انتظار می کشند. پس باید تلاش جهانی را در برابر بی سوادی، فقر و هراس افکنی انجام دهیم. باید کتاب های خود را باز نگه داریم و این یک نیروی مهم برای ما است. یک کودک، یک معلم، یک کتاب و یک قلم می تواند دنیا را تغییر دهد و آموزش و پرورش یگانه راه حل است.
بخشی از سخنرانی ملاله یوسف زی در سازمان ملل متحد.
PDF
3 مگابایت
I am Malala
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک