رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

در تکاپوی تمدن جهانی: سیری در برخورد تمدن های بودایی و اسلامی

در تکاپوی تمدن جهانی: سیری در برخورد تمدن های بودایی و اسلامی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 7 رای
مترجم:
شفق سعد
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 7 رای
نویسنده: دایساکو ایکدا، مجید تهرانیان

این کتاب حاصل گفت و گوی دو دانشمند ایرانی و ژاپنی "دایساکوایکدا" و "مجید تهرانیان" است. در این گفت و شنود، تمدن‌های اسلامی و بودایی از سده‌ی هفتم میلادی به بعد بررسی می‌شود، نیز از امکانات ایجاد یک تمدن جهانی که از همه‌ی تمدن‌های بزرگ دنیا بهره گیرد سخن به میان می‌آید. رقابت‌های تسلیحاتی، مسئولیت‌ها و حقوق بشر، و نقش سازمان ملل و ادیان در ایجاد یک نظام جهانی عادلانه و متمدن بخشی از محورهای گفت و گو‌ست که افزون بر آن، رهنمود اخلاقی و فرهنگی برای دوران سرگشتگی کنونی جهان، جنگ ادیان و تمدن‌ها بازگو شده است.
دایساکو ایکدا رهبر سازمان سوکاگاکای جهانی است که بیش از 12 میلیون عضو در سراسر جهان دارد. مجله تایم، آقای ایکدا را معتبرترین رهبر ژاپن» نامیده است.در طی 40 سال گذشته ایکدا بیش از 1500 «گفتگو» با رهبران فرهنگی و سیاسی جهان، از آن جمله آرنولد توینبی، میخاییل گورباچف و نلسون ماندلا منتشر کرده است.
مجید تهرانیان استاد روابط بین المللی دانشگاه هاوایی و مدیر پژوهشکده صلح «تودا» است. آثار او شامل بیش از20 کتاب و 100 مقاله در بیش از 12 زبان در دنیا منتشرشده است.تهرانیان متولد مشهد و دارای دکترا در رشته اقتصاد سیاسی از دانشگاه هاروارد است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1398/06/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در تکاپوی تمدن جهانی: سیری در برخورد تمدن های بودایی و اسلامی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
در تکاپوی تمدن جهانی: سیری در برخورد تمدن های بودایی و اسلامی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک