رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تراژدی آمریکایی - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 10 رای
تراژدی آمریکایی (جلد 1)
https://ketabnak.com/book/95634

✔️ زندگی شخصیت اصلی رمان تراژدی آمریکایی، کلاید گریفیتس، با به وقوع پیوستن اتفاقی غیرمنتظره تغییر می کند و اکنون، آرزوهای او برای پیشرفت در اجتماع و رسیدن به دختری زیبا و ثروتمند، مورد تهدیدی جدی قرار گرفته است. این رمان از یک منظر، داستان نابودی و به قهقرا رفتن مردی را روایت می کند که برای رسیدن به موفقیت، زندگی اش را به تباهی می کشاند. اما این کتاب از منظری ژرف تر، جامعه ای را به تصویر می کشد که ارزش هایش، هم به وجودآورنده ی بلندپروازی های سطحی کلاید هستند و هم سرنوشت او را تعیین می کنند. تراژدی آمریکایی، تصویری منحصر به فرد از واقعیت های تلخ زندگی آمریکایی و جنبه های تاریک رویای آمریکایی است. این کتاب با ارائه ی داستانی فوق العاده پراحساس و تأثیرگذار، به عنوان بزرگترین موفقیت ادبی تئودور درایزر شناخته می شود.
مشخص است که رویای آمریکایی یکی از مضامین قابل توجه رمان است. البته عنوان این رمان به صورتی کنایه آمیز عکس این مضمون است. اجزای تشکیل دهنده این رویا از سطح اقتصادی بالاتر می روند و به جایی می رسد که کسی متولد می شود و از طریق ارتباطش با ثروت و اعتبار حسی از هویت و احترام را کسب می کند. کلاید با نهایت توان رویای امریکایی را دنبال می کند و در کل زندگی اش بارها شنیده است که هر کسی در آمریکا می تواند به هرچه می خواهد برسد تنها کافی است بخواهد و سخت کار کنند. کلاید خیلی دیر متوجه می شود که وعده رسیدن به هر انچه می خواهید از طریق تلاش و کار زیاد شایعه ای صرف است که در آن به این مساله توجه نمی شود که نقش اصلی در موفقیت را متولد شدن در شرایط درست است که بازی می کند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
محراب
محراب
1398/04/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تراژدی آمریکایی - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
1
دوستان کسی فایل این کتاب رو داره لطف کنه و به منم بده؟
تراژدی آمریکایی - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک