رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ده فرمان برای حرمت به خویشتن
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 11 رای
این کتاب دارای دو بخش است. مولف در بخش اول همانند ده فرمان موسی که نخستین هدفش تصحیح خطا یا برحذر نگاه داشتن از گناه بود، شیوه‌هایی برای حرمت به خویشتن عرضه می‌کند و در بخش دوم طی ۲۶۵ پرسش درباره ارزش‌ها، اصول، باورها، زندگی، عشق، پول، رابطه زناشویی و .. صحبت می کند.

در بخشی از متن این کتاب می‌خوانیم:
«در روزگاران باستان، خداوند به بندگانش نظر افکند و بشریتی را دید که از خودخواهی و طمع و عدم‌آگاهی از قوانین جهانی و کیهانی رنج می‌کشید. موسی را فراخواند تا "ده فرمان" را به قوم خویش اعلام کند. ده فرمان هزار سال، رهنمودی برای سلوک آدمیان و طرز رفتارشان با یکدیگر بود. اگر امروزه پروردگار می‌خواست همان نظر را بر بندگانش افکند، بشریتی می‌دید که همچنان از نقصان‌های بسیار رنج می‌کشد: در کسب‌وکار و روابط خود به انتخاب‌های سست و ناسزاوار دست می‌زند و پیشکش راستین خود به حیات را دست‌کم می‌گیرد. مشکل عدم‌حرمت به خویشتن فراگیر است و دلایل فراوان دارد. ظاهرا، بیش از همه میان والدین و فرزندان شیوع دارد. همگی این تمایل را داریم که هر باور و عادت و عقیده‌ای را که در کودکی ستانده‌ایم، به فرزندانمان منتقل کنیم؛ مگر اینکه آن‌قدر خوش‌اقبال باشیم که به‌موقع از آن‌ها آگاه شویم و هشیارانه درباره‌شان دست‌به‌کاری بزنیم....»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
idea1
idea1
1398/05/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ده فرمان برای حرمت به خویشتن

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ده فرمان برای حرمت به خویشتن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک