رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
روزی روزگاری در آمریکا
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 12 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 12 رای
روزی روزگاری در آمریکا روایتی است فاخر و پرپیچ و خم از رشد گنگستریزم، تبدیل تدریح کلاهبرداران خرده پا به جانیان حرفه ای و در نهایت صاحبان تراست های عظیم و سیاست مداران قدرت طلب و صاحب نفوذ. فیلم به شکلی ناپیوسته سه دوره متفاوت را با نقش مایه هایی ون خشونت، رفاقت، خیانت، نوستالژی و ع شق به هم پیوند می دهد.

از متن کتاب:
۱. داخلی. شب. تالار خیمه شب بازی سایه ها ( ۱۹۳۳ )
تصاویری مانند نماهای آغازین یک فیلم را می بینیم و صدای موسیقی.
عناوین بر پرده می آیند و گه گاه تصاویری مبهم آن را قطع می کند. آن ها ساکنان دنیای سایه ها هستند و در انتظار عروسک گردانی باهوش می رقصند و تعظیم می کنند و داستانی قدیمی را برای حاضران تعریف می کنند. تنها چند نفر در سالن هستند که پراکنده نشسته اند و چرت زنان و با چشمان نیمه باز به عروسک ها نگاه می کنند. در پس زمینه صحنه، مجسمه بزرگ بودا قرار دارد.
ناگهان یکی از دو درِ کشویی که به خیابان باز می شود، با صدایی بلند گشوده می شود. سه مرد وارد می شوند. کسی به آن ها توجهی نمی کند به جز خانمی چینی. او تازه از راه پله پشتی ساختمان وارد شده و با چشمان نگران سه مرد را می پاید.
یکی از مردها ( پاسکوال ( ۱) ) کنار در می ایستد. دو نفر دیگر در سالن می چرخند. آن ها دنبال صندلی مناسب نیستند. آن ها به چهره های تماشاگران که با نور چراغ قوه دو مرد روشن شده است خیره می شوند؛ نگاهی سریع و حرفه ای که خشونت زیر پوستشان را پنهان نمی کند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1398/04/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روزی روزگاری در آمریکا

تعداد دیدگاه‌ها:
1
امروز استاد موسیقی، انیو موریکونه در سن 91 سالگی درگذشت. یاد استادان سرجیو لئونه و انیو موریکونه گرامی باد.
فقدان سختی برای کلاسیک-دوستان بود.
روزی روزگاری در آمریکا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک