رسته‌ها

راجع به صادق هدایت صحیح و دانسته قضاوت کنیم

راجع به صادق هدایت صحیح و دانسته قضاوت کنیم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 14 رای
باید با سیاهدلی و خوشی فکری به‌شدت جنگید و این مبارزه را اقوام و ملل جبراً از میان خود آغاز خواهند نمود. سخن درباره صادق هدایت است که بنا به عقاید گروهی، نویسنده‌ای است مقتدر و راهنما و طبق استدلال گروهی دیگر منحرفی است بیمار و درمانده‌ای روانی، ارزش و ضرورت تذکرات فوق خودنمایی نموده، مسلم می‌گردد که نیاز به تحلیل و تعمق دقیق بر موجودیت جسمی و روانی‌اش می‌باشد تا تراوشات معنوی وی که از این منبع صورت پذیرفته، سبب اختلال و گمراهی مطالعه‌کنندگان و علاقمندان به هنر و ادب نشود. در این کتاب افزون بر عقاید و استنباطات نویسنده از اطراف ارگان‌های روانی هدایت، همنچنین افعال اخلاقی و اجتماعی وی، نشانه‌هایی از گفته‌ها و رسالات منتقدان نیز مطرح شده تا خواننده بهتر و آسان‌تر دریابد محفوظات ما از نوشته‌ها و راهنمایی‌های این افراد به چه صورت و واجد چه ارزشی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
445
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1398/03/22
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راجع به صادق هدایت صحیح و دانسته قضاوت کنیم

تعداد دیدگاه‌ها:
2
ممنون برای رایگان قرار دادنش. حقیقتا ارزش نداره واسش ادم پولی خرج کنه و حتی گوشه ای از مغزش رو اشغال کنه. کاش این ادم ک هی نقد نقد میکرد. ی درون نگری ب خودش بکنه ببینه چ اتفاقات و فعل و انفعالاتی در طول زندگیش پیش اومده ک ب همچین ادمی تبدیل شده بعد شروع ب نقد دیگران کنه. بعد انگشت اتهام ب طرف دیگرون دراز کنه!
این حجم از غرض ورزی طبیعی و سالم نیست.
بنظر من من نویسنده ی این کتاب مزخرف, عقده ای بوده ک چنین دست ب تخریب هنرمند کشور زده. چقدررر بیکار و پیگیر بوده ک 400 صفحه فقط ب قصد تخریب نوشته. و باور نکردنیه این حجم از عقده در یک ادم بتونه جمع بشه!
هر ادم عاقلی و منصفی بعد از خواندن این کتاب متوجه غرض ورزی این نویسنده ؟؟؟؟ میشود
بعد میگن چرا هدایت خودکشی کرد؟ بخاطر امثال این مثلا نویسنده ی کودن
راجع به صادق هدایت صحیح و دانسته قضاوت کنیم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک