رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

دیباچه ای بر زیارت: پاسخ به شبهات وهابیت از دیدگاه دانشمندان شیعه و اهل سنت

دیباچه ای بر زیارت: پاسخ به شبهات وهابیت از دیدگاه دانشمندان شیعه و اهل سنت
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
موسسه امام هادی (ع)

این کتاب در حقیقت، ترجمه جلد صفر «موسوعة زیارات المعصومین علیهم السلام» است که البته به فارسی ترجمه شده و در اختیار جامعه قرار گرفته است. از جمله ویژگی های این کتاب، جمع نمودن آراء و نظریات علما و بزرگان شیعه و سنی، در مقابل گفتار پوچ، ناشایست و غیر مستدل وهابیت و ابن تیمیه پیرامون زیارات است که به راحتی تفوّق منطق شیعه و سنی (به عنوان اجماع مسلمین،) در این حوزه مقابل وهابیت عیان و هویداست.
در این کتاب ابتدا زیارت از نگاه لغت، عرف، قرآن کریم و سنت رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله مورد بررسی قرار گرفته و سپس مصادیقی از زیاراتِ انجام گرفته توسط شخص پیامبر اعظم، دخت گرامیشان حضرت صدیقه کبری و نیز ائمه هدی علیهم السلام، معرفی شده است.
سیره مسلمانان در زیارت بر اساس نظر شیعه و سنی، اشاره به آداب زیارت، و مطرح نمودن بخشی از معارف نهفته در دل زیارات، از جمله بخش های دیگری است که در این کتاب بدان پرداخته شده است.
پس از طرح این موضوعات، وارد سه حوزه توسّل، تشفّع و تبرّک می شود و نظر علمای شیعه و سنی را در ردّ شبهات وهابیت و ابن تیمیه بیان می کند. در پایان کتاب، علمای شیعه و سنی به چند شبهه رایج و بی منطق وهابیت و ابن تیمیه پیرامون زیارت، پاسخ های مستدل می دهند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نافله
نافله
1398/04/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دیباچه ای بر زیارت: پاسخ به شبهات وهابیت از دیدگاه دانشمندان شیعه و اهل سنت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دیباچه ای بر زیارت: پاسخ به شبهات وهابیت از دیدگاه دانشمندان شیعه و اهل سنت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک