رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

مقدمه‌ای بر شناخت ایل‌ها، چادرنشینان و طوایف عشایری ایران - جلد 1

مقدمه‌ای بر شناخت ایل‌ها، چادرنشینان و طوایف عشایری ایران - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 26 رای
ایل واژه‌ای است ترکی مغولی که هم به جای اسم و هم به جای صفت به کار می‌رود و معنی آن صلح، انقیاد، قوم، طایفه، ملت، رعیت و مردم می‌باشد. این لغت از عهد مغول در تاریخ ایران مکرر به کار رفته و ایلی به معنی انقیاد و متابعت نیز استعمال شده است. ایل‌ها، چادرنشینان و طوایف عشایری ایران که در این کتاب آمده است، بخش قابل ملاحظه‌ای از جمعیت کشور ما را شکل می‌دهند. از آنجا که زندگی ایل‌نشینی بیش از هر چیز با جنبه‌های مختلف طبیعت و محیط زیست و شرایط اقلیمی زیستگاه‌های کوچندگان در ارتباط است، به همین دلیل قبل از ورود به گفتار درباره هر یک از ایل‌ها و طوایف ایران، به طور اختصار مطالبی درباره اوضاع طبیعی، جغرافیایی و تاریخی هر استان یا منطقه آمده است که بتوان به یاری آن، ارتباط کوچ‌نشینی را با موجباتی که آن زندگی را ایجاب کرده است، بررسی نمود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1398/02/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مقدمه‌ای بر شناخت ایل‌ها، چادرنشینان و طوایف عشایری ایران - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام
اگه امکانش هست فایل جلد اول و دوم کتاب رو برای من ایمیل کنید. ممنونم
[email protected]
نام مولف اشتباه ثبت شده است. آقای ایرج افشار سیستانی که اهل زاهدان و از ایران شناسان و سیستان شناسان نامی هستند با آقای ایرج افشار یزدی (فرزند محمود افشار و سردبیر سالیان سال مجله ی آینده و رئیس سابق کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران) یکی نیستند.
مقدمه‌ای بر شناخت ایل‌ها، چادرنشینان و طوایف عشایری ایران - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک