رسته‌ها
سبک زندگی
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 16 رای
فراتر رفتن از اخبار و هیاهوهای رسانهای روزمره و داشتن برنامه و سیر مطالعات دینی و اجتماعی از جمله توصیهها و تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقاب اسامی در طول سالیان متمادی بوده است. از جمله عرصه هایی که میتواند در مسیر مطالعات اسامی افراد گوناگون به خصوص فعالین فرهنگی - اجتماعی و ... مورد توجه و استفاده قرار گیرد اندیشههای مقام معظم رهبری بوده و اصلیترین مجرای ظهور و بُروز این افکار نیز بیانات معظمله میباشد.
پایگاه اطاع رسانی KHAMENEI.IR پیش از این در جهت نیل به این مهم و زمینه سازی مناسب جهت آشنایی مناسب اقشار گوناگون با ابعاد مختلف این اندیشه ها، محصول «پیشخوان» را ارائه داده بود. پیشخوان مبتنی بر فهرست بیانات پایه و اصلی رهبری در یک موضوع بود که هر یک از بیانات مربوط به موضوع نیز دارای نمایه ی موضوعی خاص خود بود که هماکنون نیز آرشیو این موضوعات در صفحهی پیشخوان این پایگاه قابل دسترسی است.
اینک در جهت تکمیل این حرکت مطالعاتی، جزوات موضوعی پیشخوان جهت دریافت و مطالعه ی مخاطبان آماده شده است. گفتنی است «جزوات پیشخوان» در قالب PDF آماده شده و شامل بیانات مختص به هر موضوع به صورت مجزا و مشخص میباشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
100
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mb13mb800
mb13mb800
1398/02/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سبک زندگی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام
لطفا تمام کتابهای مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی را در سایت به صورت رایگان بگذارید
PDF
2 مگابایت
سبک زندگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک