رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آموزش گفتار
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 12 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 12 رای
آموزش گفتار برای مسلط بودن، جالب بودن، توانا بودن، جذب و متقاعد کردن مخاطب

در این‌ کتاب‌ به‌ تمام‌ کسانی‌ که‌ مایلند از گفتاری‌ ساده‌، روشن‌ و روان‌ برخوردار باشند، راه‌ و رسم‌ آن‌ نشان‌ داده‌ شده‌ است‌. زیرا افراد بسیاری‌ حتی‌ برای‌ برآوردن‌ نیازهای‌ روزمرة‌ زندگی‌، از سهولت‌ بیانی‌ کافی‌ و لازم‌ برخوردار نیستند. آموزش‌ گفتار کتابی‌ است‌ برای‌ آموزش‌ مسلط‌ بودن‌، جالب‌ شدن‌، توانا بودن‌، جذب‌ و متقاعد کردن‌ دیگران‌.

از متن کتاب:
در اینجا منظور ما تربیت تعداد بیشماری سخنران حرفه ای نیست بلکه به تمام کسانی که مایلند از گفتاری ساده، روشن و روان برخوردار باشند، راه و رسم آن را نشان می دهیم. در حالی که عده کمی برای سخنرانی همیشه آمادگی دارند، افراد بسیاری حتی برای برآوردن نیازهای روزمره زندگی، از سهولت بیانی کافی و لازم برخوردار نیستند. از این گروه عده ای کم و بیش با ضعف اندیشه و کمبود واژه ها یا درک ناقص از ساختار جمله ها مواجهند و برخی دیگر فقط دچار عدم اعتماد به نفس هستند. در واقع کوچکترین تاثرپذیری هر قدر هم ناچیز باشد برای مختل کردن ـ و حتی فلج کردن ـ سهولت بیان کافی است و حضور فردی بیگانه یا شرایطی دست و پا گیر می تواند موجب تاثیرپذیری شخص شود.
اگر نامه های فراوانی که از مدتها پیش هر روز دریافت می کنم مرا برنمی انگیختند، شاید هنوز به نوشتن این کتاب اقدام نکرده بودم. به ندرت ممکن است روزی سپری شود بی آنکه در نامه ای از من خواسته نشود کتاب راهنمایی درباره هنر دستیابی به « تسلط بر بیان خویش » بنویسم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1398/02/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش گفتار

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش گفتار
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک