رسته‌ها
افغانستان در مسیر تاریخ  - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
با اجازه رسمی و همکاری حشمت خلیل غبار، دارنده حق کاپی‌رایت «افغانستان در مسیر تاریخ»، انتشارات محسن متن بازتایپ‌شده این اثر ارزشمند را به علاقمندان تاریخ افغانستان تقدیم می‌دارد.
«افغانستان در مسیر تاریخ» تنها تاریخ افغانستان است که با چشمان باز و وجدان بیدار به رشته تحریر درآمده و مثل دیگر کتاب‌های تاریخ افغانستان فقط به سرگذشت شاهان مستبد اکتفا نکرده بلکه مبارزات و رشادت های مردم افغانستان علیه اشغالگران خارجی و خاینان داخلی را نیز بصورت شایسته به تصویر کشیده است. زنده‌یاد میرغلام محمد غبار تاریخنویس میهنپرست و شخصیت مبارز وطن ما رنج‌ها و قید و بندهای فراوانی متقبل شد تا این اثر جاویدانه را به نسل‌های بعدی واگذار نماید و حکام مستبد و خاین با توقیف این اثر بزرگ نیز نتوانستند جلو پخش آنرا بگیرند.
ما در ثور ۱۳۹۱ متن دیجتال جلد دوم «افغانستان در مسیر تاریخ» را که تصویربرداری شده از چاپ سوم کتاب بود پخش نمودیم، اما آقای حشمت خلیل غبار لطف نموده نسخه‌ای از اولین چاپ کتاب را برای ما فرستادند که در جوزای ۱۳۹۷ اسکن باکیفیت‌تری از آن را تهیه و پخش نمودیم. اینک بر اساس تفاهم با آقای حشمت، نسخه بازتایپ شده این اثر را با مراعات دقیق شرایطی که ایشان در تذکر جداگانه بر آنها تاکید ورزیده اند، به نشر می‌رسانیم.
از دوستانی که داوطلبانه درین کار به ما یاری رسانیدند اظهار سپاس می‌کنیم و تشکر قلبی از حشمت خلیل غبار و دنیا غبار که اجازه پخش دیجتال این اثر ارزشمند را دادند. ضمنا از حشمت گرامی عمیقا سپاسگزاریم که با دقت و حوصله‌مندی تمام مسوده این بازتایپ را مرور و تصحیح نمودند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
332
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
waterfall96
waterfall96
1398/02/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی افغانستان در مسیر تاریخ - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتاب افغانستان در مسیر تاریخ واقعا یک کتاب عالی و مجموعه تاریخیست که جناب میر غلام محمد غبار که نویسنده آن میباشد آنرا تالیف و در اختیار نسل بعد از خودش قرار داده تا با مطالعه آن از رویداد های قبل از خودشان آگاهی یابند. بنده یکی از دوستداران تاریخ هستم باالخصوص تاریخ کشور عزیز خویش افغانستان و همیشه دوست دارم در مورد تاریخ کشور خود معلومات بیشتر دریافت و از آن مستفید شوم از مدیران محترم سایت کتابناک نیز خواهشمندم تا کتابهای که در ارتباط با کشور افغانستان نوشته شده باشد را هر چه بیشتر در سایت شان به نشر برساند.
افغانستان در مسیر تاریخ  - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک