رسته‌ها
شاخ آباد
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
✔کتاب شامل هفت داستان کوتاه است که هر کدام حال و هوای ویژه‌ای داشته و به شناسایی و بیان گوشه‌ای از زندگی و فرهنگ امروزی ایرانیان می‌پردازد. عشق، میهن و پاکی گفتار می‌توانند جنبه‌های اصلی این داستان‌ها باشند.
این کتاب در عین سادگی واژگان که موجب انس بیشتر با خواننده می‌شود گاهی معماهای پیچیده‌ای طرح می‌کند که هر خواننده‌ای را به اندیشیدن وامی دارد.

در بخشی از کتاب شاخ‌آباد می‌خوانیم:
ساسی بعد از چندتا لایی کشیدن و زهله‌ی گروه آتش‌بازی را آب کردن، خودش را از شلوغی سر کوچه‌ی عروسی نجات داد و چنان پایش را روی گاز فشار داد که مثل جت تا ته خیابان دو ثانیه‌ای رسید و پیچید توی ورود ممنوع. جوان بیست‌وچندساله‌ی عشق ماشینی بود که تازگی‌ها با خریدن یک بی‌ام‌دبلیو ‌630 ‌آی کروک دو‌ در مشکی به سقف آرزوهایش رسیده و در دنیا کسی بالاتر از خودش نمی‌دید. کوچه‌پس‌کوچه‌ها را طوری با ویراژ می‌گذراند که انگار در رالی فرمول یک، شوماخر را پشت سر گذاشته و هر از گاه صدای ترمز اِی‌بی‌دی، دل عابران را می‌ریخت و صدایشان را درمی‌آورد. از هرجا که رد می‌شد کلی آهای و اوهوی و هُش و یابو و این‌جور چیزها می‌شنید اما کیفِ ماشین جدیدش مانع از این می‌شد که بخواهد جواب کسی را بدهد.

فهرست مطالب:
برای من سیب‌زمینی سفارش بده
نیلوفر
شاخ‌آباد
مه‌ آلود
می‌توانی چند تا شکوفه بچینی
درخت‌ها در زمستان می‌خوابند
تنها چند واژه
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
126
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شاخ آباد

تعداد دیدگاه‌ها:
1
داستانای کوتاهی که به اندازه سرگرم کننده و گاهی هم به اندازه مرموزن.خوندنش لذت بخش بود پیشنهاد میشه.
PDF
1 مگابایت
شاخ آباد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک