رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بهرام بیضایی و پدیده سگ کشی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
نویسنده:
درباره:
بهرام بیضایی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
سگ کشی دوازدهمین فیلم بهرام بیضایی (79-1378) سیمرغ بلورین فیلم منتخب مردم را در کنار چهار جایزه اصلی نوزدهمین جشنواره فجر بدست آورد. ویژگی این فیلم و وجه تمایز آن از دیگر آثار استاد رویکرد بی سابقه مردم و استقبال فراوانی است که از آن به عمل آوردند. البته زمانیکه سگ کشی توانست در جشنواره نوزدهم فجر سیمرغ بلورین فیلم منتخب مردم را در کنار چهار جایزه اصلی جشنواره به دست آورد، چنین موفقیتی قابل پیش بینی بود. بهرام بیضایی در سگ کشی با ایجاد شکل و محتوا و ذهنیت و عینیت بیش از موارد دیگر فرصت یافته است که این وحدت را به نفع ایجاد رابطه نزدیک تر و بهتری با عامه مردم به کار برد.
در این کتاب مجموعه کاملی از مطالب در معرفی ، نقد و شناخت این فیلم گرد آمده است. از جمله گفتگوهایی با بیضایی و تقریبا تمام عوامل اصلی فیلم و نقد و تحلیل هایی از منتقدین سینمایی و همچنین مشخصات کامل فیلم و خلاصه فیلمنامه آن و ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sadnaee
sadnaee
1398/02/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بهرام بیضایی و پدیده سگ کشی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بهرام بیضایی و پدیده سگ کشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک