رسته‌ها
عصر قهرمان
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 15 رای
✔️ حوادث «قهرمان عصر» در جامعه معاصر کشور پرو رخ می‌دهد، فلیسیتو یاناکه، مالک شرکت ترابری ناریوالا یک روز صبح که مثل همیشه آماده رفتن به شرکت است، پشت در خانه اش پاکت نامه ای پیدا می کند که شبیه احضاریه یا برگه جریمه است. نویسنده ناشناسی در این نامه مشکوک او را از خطرهای زیادی که شرکت موفقی مانند ناریوالا را تهدید می‌کند آگاه کرده و پیشنهاد داده است که حاضر است در ازای پرداخت ماهیانه مبلغ ۵۰۰ دلار از مایملک و خانواده او محافظت کند. پای نامه هم مهری عجیب و عنکبوتی‌شکل خورده است. یاناکه فکر می‌کند کسی قصد شوخی با او را دارد غافل از این که نامه خبر از دردسرهای بزرگی می‌دهد.
یوسا در این اثر علاوه بر داستان یاناکه، روایت موازی دیگری هم درباره یک پسر که با رابطه مرموزش با مردی عجیب خود را دچار درسر کرده است، دارد. این دو روایت در پایان به هم می‌رسند اما هریک از سویه اجتماعی خاصی برخوردارند.
مضمون عمده رمان‌های یوسا جدال بر سر قدرت و اعمال این قدرت در آمریکای لاتین است. قهر و خشونت مردانی که سودای سالاری را در سر دارند . یوسا در این رمان بیش از همیشه در صدد ساده‌گویی و واقع‌نمایی است.
با وجودی که برخی شخصیت‌های پیشین رمان‌های یوسا در این اثر نیز حاضر شده‌اند، اما باید گفت که حال و هوای این رمان با دیگر آثار او متفاوت است و نویسنده درصدد دست زدن به تجربه‌ای تازه بوده و بیش از هر چیز به مسائل گریبانگیر انسان جوامع امروزی نظر داشته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
407
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1398/02/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عصر قهرمان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
6 مگابایت
عصر قهرمان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک