رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
درام نویسان جهان - جلد 5
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 11 رای
کتاب «درام نویسان جهان» حاصل زحمت و کوشش منصور خلج است تا موثرترین و جریان‌سازترین درام‌نویسانی را که در بازه زمانی ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح تا پایان قرن بیستم زیسته‌اند را به مخاطبان ایرانی معرفی کند.
از آنجایی که این مجموعه به معرفی مؤثرترین نویسندگان جهان می‌پردازد، برای دانشجویان رشته‌های ادبیات و ادبیات نمایشی و همچنین علاقه‌مندان به نمایشنامه مناسب و مفید است. این مجموعه اطلاعات مختصری از درام‌نویسان جهان در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد ولی برای کسب اطلاعات جامع‌تر و مفصل‌تر درباره این نویسندگان باید به کتاب‌های دیگر مراجعه کرد.
در این کتاب اطلاعاتی همچون زندگی‌نامه، آثار و نقد و تحلیل‌های کوتاه که بیانگر سبک و شیوه نگارشی و موقعیت هنری نویسنده های مطرح جهان هستند گنجانده شده است.
از جمله کسانیکه در این مجلد به بررسی زندگی آنها پرداخته شده عبارتند از:
ولیلیام داونانت: انگلستان، ویلیام کن گرو: انگلستان، جان گی: انگلستان، پیر کارلت دوماریو: فرانسه، هنری فیلدینگ: انگلستان، ویتوریو آلفیه ری: ایتالیا، یاکوب لنتس: آلمان، فردریش فن کالینگر: آلمان، اگوست فن کوتسبو: آلمان، الکساندر بلوک: روسیه، جولیوس اسلواکی: لهستان، هوگو فن هوفمن استال: اتریش و...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1398/02/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درام نویسان جهان - جلد 5

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
درام نویسان جهان - جلد 5
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک