رسته‌ها
زورق طلایی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
✔️ پرده برداری از راز تاریخی مربوط به جنگ جهانی دوم
چهار تن شمش طلا و یک صندوق پر از جواهرات مختلف به مراه تاجی بزرگ، مرصع و الماس نشان متعلق به امپراطور سابق حبشه، میلیون ها دلار اسکناس، لیر ایتالیایی، دلار آمریکایی و لیره انگلیسی که به وسیله کاروانی مجهز از کامیون های ارتش آلمان به نقطه ای دور افتاده حمل می شد، طی عملیاتی شجاعانه توسط پارتیزانهای محلی در مناطق کوهستانی ایتالیا از چنگ آنان خارج، در غاری متروک دفن و پنهان گردید.
بدین طریق تا مدتها با وجود جستجوهای پیگیر، کسی از محل آنان اطلاع نداشت. گنجی که پانزده سال تمام همراه با کامیون ها و ستونی از افراد ارتش آلمان سر به نیست شده بود. در حالیکه طی این مدت ارتش متفقین و مقامات پلیس و دولت محلی ایتالیا با تمام قوا همه جا به دنبال آن بودند. جریان کشف آن به وسیله گروهی ماجراجو.
نبرد، توطئه و صحنه های شگفت انگیز و سرانجام بهت آورش، شرح این داستان تاریخی و حقیقی را تشکیل می دهد. گنجی بزرگ که هنوز هم محققین و ماجراجویان گنج یاب دریایی و شرکت های بزرگ بین المللی به همراه، مدارک، نقشه و وسایل فنی و مجهز امروزی و غواصان حرفه ای مدام در جستجویش هستند و امید به پیدا کردنش دارند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
281
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1398/01/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زورق طلایی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
یادش بخیر این کتابو مشهد خریدم یکی از فامیل برد و پس نداد چقد بدم اومد.سپاس
یادش بخیر این کتاب و خریدم و توی تاکسی جا گذاشتم خیلی دوست داشتم بخونم، البته بعداخیلی دنبال این کتاب بودم دوباره بخرم گیرم نیامد
PDF
7 مگابایت
زورق طلایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک