رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

زنانی که شوهران دوستشان دارند، زنانی که شوهران ترکشان می کنند

زنانی که شوهران دوستشان دارند، زنانی که شوهران ترکشان می کنند
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
نویسنده: کانل کووان، ملیون کیندر

زنان گاه خواسته و غالبا ناخواسته رفتارهایی بروز می دهند که تأثیرات زیادی روی مردان دارد. مردان بر اساس خواسته ها و توقعات مردانه و نقش همسری برخی از رفتارهای زنان را برنمی تابند و بیشتر از او دور می شوند و برعکس برخی روابط زنان مردان را به سوی خود جذب می کنند.در این کتاب در مورد این دو عامل صحبت شده و رویکردهای ارتباط موفق همسران و توصیه های مفید برای زنان آورده شده تا با عمل به آن بتوانند همسرشان را بیشتر به سوی خود جذب کنند و از انجام کارها و رفتارهایی که منجر به دوری مردان و سردی رابطه می شود اجتناب کنند.

این کتاب در دو بخش نوشته شده است:
بخش اول با عنوان : زنانی که مردان آنان را ترک می کنند. در شش قسمت و موضوع نوشته شده .1- چرا عشق فریبنده به نظر می رسد. 2- زنانی که ندانسته از صمیمیت می ترسند. 3- انتظارات سالم چگونه خطرناک می شوند. 4- زنانی که در دل از مردان متنفرند. 5- چطور نیاز به کنترل تأثیر عکس می دهد.6- زنانی که بی منت از خودشان مایه می گذارند.
و بخش دوم با عنوان : زنانی که مردان آنان را دوست دارنددر شش قسمت نوشته شده است. 7- مسیری به سوی تعهد. 8- از خیر شاهزاده بگذرید و مرد زندگیتان را پیدا کنید. 9- به مرد اعتماد کنید تا توانمندی شما را دوست بدارد. 10- شور و اشتیاق مرد را برانگیزید. 11- از طریق دوستی عشق تان را عمیق کنید. 12- اصولی برای عاشق ماندن.در پایان کتاب در بخش ضمیمه به تناسب هر فصل و قسمت یک پرسش نامه طراحی شده که فرد با جواب دادن به آنها و جمع امتیازهایش می تواند برآوردی از نوع ارتباط و کیفیت آن با همسرش بدست بیاورد.

بخشی از متن کتاب :
اگر خودتان می دانید که خواسته هایتان افراطی است مهم است که یک گام به عقب بگذارید حتی به او اجازه دهید که بداند توقعات شما غیر واقع گرایانه است. این آغاز گفتگویی واقعی است. به ذهن بسپارید که تغییر اساسی همیشه از گام های کوچک اما معنا دار و مهم شروع می شود در باره سرعتی که تغییر در آن رخ می دهد واقع بین باشید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/12/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زنانی که شوهران دوستشان دارند، زنانی که شوهران ترکشان می کنند

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب برای افرادی که سواد ابتدایی از زیست جهان خود ندارند خوب است. جنبه های فمنیستی که ارزش زن را زیر سوال میبرد و زن را ضد خودش می کند در سطورش پیدا است.
زندگی از بدو تولد زشت و ناپسند است، هرکه دنبال معنای آن رفنه و توانسته با هیچ معنایی برای زندگی خویش پیدا کند، مرگ خوبی داشته. با نوشتن مزخرفاتی از این دست کتابها فقط نویسنده تلاش میکند چیزی که وجود ندارد را تولید کند.
زنانی که شوهران دوستشان دارند، زنانی که شوهران ترکشان می کنند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک