رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اشراف زادگان دلباخته - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 23 رای
نویسنده:
مترجم:
عباس داوری
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 23 رای
✔️ از مقدمه کتاب:
اثری که اینک به خوانندگان صاحب ذوق ایرانی پیشکش می شود، یک رمان تاریخی است که نخستین بار در سال 1976 انتشار یافت و از آن زمان تاکنون، بارها تجدید چاپ شده است. نویسنده این اثر یک بانوی آمریکایی به نام دایان پیرسون است. وی در سال 1925 در ایالت کنتاکی آمریکا به دنیا آمد و در رشته زبان و ادبیات اروپایی تحصیل کرد. آشنایی او به ادبیات اروپایی به ویژه ادبیات مجارستان، نهایتا وی را به تاریخ این کشور در سده اخیر علاقمند ساخت و انگیزه نگارش این اثر گردید. به طوریکه از مقدمه نویسنده برمی آید، او برای نگارش کتاب حاضر، چندین سال در مجارستان به مطالعه پرداخت و از منابعی که در آن کشور موجود بود، استفاده کرد.
نویسنده نام اصلی کتاب را "چارداش" انتخاب نموده است. چارداش یکی از رقص های سنتی مجارستان در پایان برداشت محصول است. لکن انتخاب این نام، در واقع یک بیان ادبی و تمثیلی برای تاریخ پرماجرای مجارستان در نیمه اول قرن اخیر بوده است. ولی با توجه به اینکه موضوع آن سرگذشت دو خانواده اشراف زاده مجار به نام های باگازی و فرنک است که فرزندانی عاشق پیشه دارند، لذا عنوان اشراف زادگان دلباخته را برای آن برگزیدیم تا بیشتر بیانگر محتوای این اثر و شرح دلدادگی های شیرین و همبستگی آنان باشد. سوای ماجرای دلدادگی قهرمانان این داستان، چند نکته بسیار مهم درباره تاریخ معاصر مجارستان نیز در این اثر آمده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1397/10/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اشراف زادگان دلباخته - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب عالیه تا لینک دانلودش هست بگیرید و بخونید
اشراف زادگان دلباخته - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک