رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

فست فودها (سم فودها) و نوشابه های ناگوار

فست فودها (سم فودها) و نوشابه های ناگوار
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 6 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 6 رای
یکی از مشکلات مردم در سال‌های اخیر به دلیل مصرف انواع فست‌فودها، گوشت‌های قرمز، مواد غیرطبیعی، اسنک‌ها و نوشابه‌های رنگارنگی است که سر منشاء انواع بیماری‌ها به شمار می‌آیند امروزه عادت غذایی بسیاری از مردم جامعه به استفاده از پیتزاها، سوسیس‌ها، کالباس‌ها، همبرگرها و انواع مرغ‌های هورمونی تغییر کرده است. هم‌چنین رواج استفاده از نوشابه‌هایی که از رنگ‌های غیرطبیعی، گازها و مواد ناسالم تولید می‌شوند در سبد غذایی خانوار موجب اختلالات بسیاری در سیستم عصبی افراد شده است.
مواد فست‌فودها و تنقلات مضر به مرور زمان موجب برهم ریختن سیستم متابولیسم بدن می‌شود و استفاده از انواع و اقسام پفک‌ها و چیپس‌ها، روغن‌های جامد، شیرینی و شکلات‌های رنگارنگ ضررهای بسیاری برای بدن دارد.
در این کتاب مضرات استفاده از غذاهایی که با روغن‌هایی که با روغن‌های جامد گیاهی تهیه می‌شوند، تقلب‌های غذایی، تقلب در برنج، آرد، زعفران و نوشابه‌های گازدار غیرطبیعی و... که موجب بروز بیماری‌های صعب‌العلاج مانند سرطان می‌شوند، بیان شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/10/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فست فودها (سم فودها) و نوشابه های ناگوار

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فست فودها (سم فودها) و نوشابه های ناگوار
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک