رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
غذای سالم، غذای ارگانیک
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 10 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 10 رای
غذاهایی که امروزه مصرف می کنیم از زمان پیدایش و تولید به سموم مختلف آغشته و در نهایت مصرف و وارد بدن می شوند. در این کتاب درباره محصولات ارگانیک و مباحث مربوط به کشاورزی ارگانیک و غذای سالم توضیحاتی ارائه شده است.
این کتاب درباره مواد غذایی است که می توان آنها را عاری از سموم و علف کش ها تولید کرد و این گونه مواد می توانند در بهبود و سلامت جامعه نقش زیادی را ایفا کنند.
بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری سرطان ناشی از همین غذاهاست. به همین دلیل است که باید بدانیم انواع سبزیجات و پروتئین ها را چگونه به دست بیاوریم و آنها را جایگزین محصولاتی کنیم که آغشته به مواد شیمیایی هستند و انسان ها در وعده های غذایی روزانه شان از آنها مصرف می کنند.
جنبه های کشاورزی و سلامت محیط زیست در کتاب «غذای سالم، غذای ارگانیک» مورد بحث قرار گرفته اند و همچنین توضیحاتی درباره ضررها و ضایعاتی که مصرف مواد شیمیایی به دنبال دارند آورده شده است.
مردم باید آگاه شوند که مصرف غذای سالم چه تاثیری بر سلامت و زندگی آنها خواهد داشت و چگونه با دقت در تغذیه می توان از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد. باید بیاموزیم که برای حفظ خاک، آب و محیط زیست از مواد شیمیایی مصرف نکنیم زیرا در نهایت این مواد به بدن خود انسان ها وارد می شود.
در این کتاب از عوامل بیولوژیک برای دفع سموم آفات نام برده شده و موادی طبیعی چون عصاره سیر، مرزه به عنوان بهترین جایگزین برای آفت کش ها معرفی می شوند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/09/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی غذای سالم، غذای ارگانیک

تعداد دیدگاه‌ها:
2
پویش_ملی_نه_به_تراریخته
آیا میدانید در محصولات تراریخته، یک ژن بیگانه را با اهدافی خاص وارد ژنوم یک موجود دیگر میکنند؟
مثلاً یک ژن که سم تولید میکندرا وارد ژنوم یک گیاه میکنند تاسم بسازد و دربرابر آفات مقاوم شود؟
آیا میدانید ۳۷ کشور پیشرفته از جمله اروپایی و حتی عربستان و اسرائیل کشت تراریخته راممنوع کرده اند؟
آیا می‌دانید آژانس بین المللی تحقیقات سرطان درسال 2015 سرطانزایی محصولات تراریخته را ثابت کرده؟
آیا می‌دانید٬ ناباروری و بیماریهای عجیب از دیگر نتایج محصولات تراریخته هستند؟
آیا می‌دانید با کشت محصولات تراریخته، باگرده افشانی، تمام کشور تراریخته شده و ذخایر ژنتیک تغییر می کند؟
آیا میدانید سود جویان در ایران با در دست گرفتن نهادها و تریبون ها سعی در بی خطر نشان دادن تراریخته و فریب افکارعمومی دارند؟
آیا می‌دانید با صدور مجوز از سوی وزارت کشاورزی، ایران درآستانه تراریخته شدن قرار گرفته است.
علاوه بر سموم و افت کشها یکی دیگر از موارد جدید که سلامت جامعه را تهدید میکند ایجاد محصولات تراریخته توسط شرکتهای غربی و فروش آن به کشورهای جهان سوم است تحقیقات آزمایشگاهی در سرطان زا بودن محصولات تراریخته حکایت دارد دوستان میتوانند برای اطلاع بیشتر به سخنرانی های دکتر علی کرمی مراجعه کنند و دوستان و آشنایان خود را در این زمینه آگاه کنند متاسفانه بخش اعظم روغن های خوراکی و خوراک دام و طیور در ایران ترا ریخته است
غذای سالم، غذای ارگانیک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک