رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بهانه تراشی ممنوع
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
نویسنده:
مترجم:
لیلا رضیئی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
21 راه برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی پایدار

«بهانه‌تراشی ممنوع!» نوشته برایان ‌تریسی(-۱۹۴۴) سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های خودیاری است.
تریسی در این کتاب بر این باور است که راه جهنم با سنگ فرش حسن نیت فرش شده است. یعنی داشتن نیات و اهداف خوب فقط در ذهن کافی نیست و باید برای تحقق اهداف و خواسته‌هایتان کاری کنید در غیر این صورت با مشکل مواجهه خواهید شد. این کتاب برای زنان و مردان مصمم و بلندپروازی نوشته شده است که می‌خواهند به هر چیز ممکن در زندگی خود دست یابند و همچنین برای کسانی است که مشتاق و تشنه انجام کارهای بزرگتر، کسب درآمد بیشتر و موقعیتی بالاتر و برتر هستند.
شاید اساسی‌ترین ارزشمندترین شناخت و نگرش آنها به موفقیت این است که اگر می‌خواهید به دستاوردهای درخشان و چشمگیری دست یابید باید خود را عوض کنید و فرد متفاوتی شوید. برای تحقق آرمان‌های خود، مسائل و سود مالی به‌اندازه ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فرد و برتر از افراد معمولی مهم نیست. این کتاب با تأکید بر اهمیت انظباط فردی و قانونمندی بیان می‌کند که پرورش این ویژگی‌ها، جاده اصلی است که شما را به هر جای مطلوب و ممکن می‌رساند.
این کتاب شما را قدم به قدم یاری می‌کند تا تبدیل به شخص فوق‌العاده‌ای شوید و بتوانید موفقیت‌های چشمگیر و برجسته‌ای را از آن خود کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/09/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بهانه تراشی ممنوع

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بهانه تراشی ممنوع
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک