رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

در هر سنی که هستیم حافظه خود را تقویت کنیم

در هر سنی که هستیم حافظه خود را تقویت کنیم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 18 رای
با مطالعه و فراگیری این کتاب می توانید حافظه خود را تقویت کنید و به راهکارهای عملی بسیار مفیدی که می توانند برای دوستان و آشنایان شما سودمند باشند، دست یابید.
سعی کنید آهنگ مخصوص خود را برای رسوخ در مطالب ارائه شده بیابید. هدف خود را مشخص کنید و برای انجام تمرینات عملی، زمان کافی صرف کنید. به عنوان مثال شاید حافظه شما برای حفظ اسامی نیاز به تقویت داشته باشد. در این صورت در هنگام مطالعه کامل کتاب، توجه ویژه ای به فصل اختصاص داده شده به این مطلب نمایید و موفقیت های خود را در این زمینه مشخص و به خصوص پیگیری کنید.
در برابر شما یک روش مدیریت عملی قرار دارد که به وسیله آن می توانید به اصول تئوریک این کتاب جامعه عمل بپوشانید. حتی مطالعه ساده کتاب نیز به نحوی به شما کمک خواهد کرد زیرا درک عمومی ریشه ها و علل پدیده ها به خودی خود سودمند است و زمینه رشد و تحول فرآیند بهبودی حافظه را فراهم می سازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/10/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در هر سنی که هستیم حافظه خود را تقویت کنیم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
در هر سنی که هستیم حافظه خود را تقویت کنیم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک