رسته‌ها
جنایت سیلوستر بونارد
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
نویسنده:
مترجم:
ناصح ناطق
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
پیرمردی تنها که تمام سرگرمی‌اش کتاب است، بطور غیرمنتظره‌ای به دوره‌گردی برمی‌خورد و به پیشنهادش کتابی از او خریداری می‌کند، این کتاب اسراری را در خود نهفته دارد که پیرمرد از آن بی‌اطلاع می‌باشد...

از متن کتاب:
مشغول مطالعه شدم و یک دفعه فریادی برآوردم. گربه من همیلکار که پیر شده و براثر پیری برمهابت و اُبهتش مبالغی افزوده شده است، گویی از فریاد من برآشفت و با حال ملامت به من نگاهی کرد. می­خواست بگوید که اگر من و شما در محضر یکدیگر آسوده نباشیم و مراعات سن و سال یکدیگر را نکنیم، باید بگوییم که آسایش از این جهان رخت بربسته و دیگر گوشه راحت و بی سروصدایی در هیچ جای پیدا نمی­شود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
264
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1397/08/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنایت سیلوستر بونارد

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='محاسب محاسن']روز کتاب و کتابخوانی را خدمت تمام دوستان نادیده ام اعم از مدیر محترم سایت، پابلیشرهای گرامی و تیم فنی تبریک عرض می کنم. همگی خدا قوت و خسته نباشید. اعضای فرهیختهء سایت همگی قدردان زحمات تمام سروران گرامی هستند. انشاءالله در پناه حق پاینده باشید.
[/quote]
چنین باد. خجسته و میمون بر زحمتکشان بزرگ و گرامی سایت محبوب کتا بناک و همه عزیزان و و فرهیختگان عزیز و ارجمند عضو کتابناک.
روز کتاب و کتابخوانی را خدمت تمام دوستان نادیده ام اعم از مدیر محترم سایت، پابلیشرهای گرامی و تیم فنی تبریک عرض می کنم. همگی خدا قوت و خسته نباشید. اعضای فرهیختهء سایت همگی قدردان زحمات تمام سروران گرامی هستند. انشاءالله در پناه حق پاینده باشید.
جنایت سیلوستر بونارد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک