رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حجامت و فصد
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
کتاب پیش رو از دو بخش حجامت و فصد ترتیب یافته و در پایان هر بخش مواضع حجامت یا فصد صرفا جهت آشنایی خوانندگان آورده شده و بیماران می بایست به طبیب سنتی مراجعه و پس از طی مراحل تشخیص زیر نظر این طبیان اقدام به درمان نمایند و نیز کسانیکه دوره ها و آموزش های لازم را نگذرانده اند، از حجامت و فصد خودداری کنند.
حجامت یک روش درمانی سنتی در طب اسلامی است که فواید فراوانی برای بهبود برخی از بیماری ها دارد اما اگر می خواهید از این روش استفاده کنید باید بدانید که این روش مقررات خاص و زمان خاصی برای انجام دارد و برای برخی از افراد مضر است.
در طب ایرانی ـ اسلامی علاوه بر حجامت و بادکش، یک شیوه درمانی و پیشگیری دیگری وجود دارد که از قدیم از آن استفاده می‌شده، اما امروزه کمتر به کار می‌رود و واژه آن برای اغلب افراد ناآشناست. این شیوه درمانی سنتی «فصد» نام دارد. در روایات آمده است که فصد یک روش درمانی مجاز و مطلوب است و همچون حجامت آن را از درمان‌های قابل پذیرش شمرده‌اند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حجامت و فصد

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام و احترام
چطور میشه دسترسی داشت به کتاب؟!
حجامت پایه علمی ندارد. خون بدهید سالمترین راه تمیز سازی و تصفیه کردن خون سراسر بدن اهداء کردن خون است.
حجامت و فصد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک