رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

مطالبات غیر قانونی: بازخوانی وقایع قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد 1388

مطالبات غیر قانونی: بازخوانی وقایع قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد 1388
امتیاز دهید
5 / 2.8
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 2.8
با 11 رای
موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال 1388 همراه بود با واقعه ای فراموش نشدنی که تلخی بعضی از اتفاقاتش شیرینی حضور گسترده مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را کمرنگ کرد اما وقایع پس از فتنه ها و به خصوص راهپیمایی عاشوراییان در نهم دی ماه، سال گذشته را به نقطه عطفی برای تامل و تدبر اتفاقات پارسال و حواشی آن تبدیل کرد.
اصحاب قلم هم همگام با مردم از تلخی های سال گذشته رنجیدند و بسیاری از آنها جلوتر از دیگران سلاح مبارزه را بر کاغذ لغزاندند و مبانی فکری و نظری مردم را در این باره تقویت کردند.
این کتاب با موشکافی رخدادهای قبل و بعد از انتخابات دهم، طرح جالبی از آنچه رخ داد ارائه می کند. بررسی وقایع قبل از انتخابات از دوران اصلاحات و وقایع مربوط به 18 تیر آغاز می شود و تا دوران انتخابات استمرار می یابد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/08/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مطالبات غیر قانونی: بازخوانی وقایع قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد 1388

تعداد دیدگاه‌ها:
4
باز هم مغز ها و قلمهای پوسیده کتاب نوشتند
البته به مطالبات قانونی نپرداخته و تا تونسته جعل کرده
درباره مؤسسه قدرولایت (نقل از سایت خودشون): "مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت از ابتدای سال 1372 و در پی هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود تهاجم گستردة فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و باورهای اسلام ناب، تأسیس گردید ...... تاریخ معاصر ایران و مسائل و جریانات روز، از جمله مطالبات رهبری بوده‌اند که مؤسسه با اهتمام ویژه‌ای آنها را دنبال کرده است."
و صد البته هیچ حرفی درمورد میزان بودجه اختصاص گرفته به این مؤسسه (از پول ملت ایران) زده نشده
خواندن این کتاب برای بررسی وقایع 88 همون قدر عاقلانه است که خواندن کتاب "تاریخ حزب کمونیست" نوشته ی استالین جهت فهم تاریخ شوروی
مطالبات غیر قانونی: بازخوانی وقایع قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد 1388
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک