رسته‌ها

انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: گرامر، کاربرد، و سبک

انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: گرامر، کاربرد، و سبک
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 22 رای
نویسنده:
مترجم:
سینا رادفر
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 22 رای
این کتاب راهنما بر اساس مطالعۀ گزارش‌ها و نامه‌های داوری از ویراستاران مجله در مورد دلایل رد مقالات نوشته‌شده توسط پژوهشگران غیربومی ناشی از مشکلات مرتبط با استفاده از کاربرد، سبک و گرامر زبان انگلیسی است. این کتاب بر خطاهای مرتبط با زبان انگلیسی حدود 5000 مقالۀ نوشته‌شده توسط نویسندگان غیربومی، 500 چکیده توسط دانشجویان PhD، و بیش از 1000 ساعت تدریس به پژوهشگران در مورد چگونگی نوشتن و ارائه مقالات پژوهشی معطوف شده است.

«انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: گرامر، کاربرد و سبک» جنبه‌هایی از کاربرد زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد که معمولاً منجر به بروز مشکل برای پژوهشگران می‌شود: حروف تعریف (the ،a/an)، اسامی غیرقابل شمارش، زمان‌های فعل (مانند حال ساده، گذشتۀ ساده، حال کامل)، افعال معین، حالت معلوم در برابر مجهول، جمله‌واره‌های نسبی، مصدر در برابر حالت ingدار، حالت مالکیت، رشته‌هایی از اسامی، کلمات ارتباط‌دهنده (مانند in addition ،moreover)، کمیت‌سنج‌ها (مانند each در برابر every)، ترتیب کلمه، حروف اضافه، اختصارات، مخفف‌ها، اعداد و واحدهای اندازه‌گیری، نشانه‌گذاری، و هجی. به دلیل تمرکز روی خطاهای مخصوصی که به‌طور مکرر در مقالات نوشته‌شده توسط نویسندگان غیربومی رخ می‌دهد، لذا این کتاب یک راهنمای مطالعاتی ایده‌آل برای استفاده در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی است.

کتاب‌های دیگر این سری عبارتند از:
• انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: تمرین‌های گرامری
• انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: تمرین‌های واژگان
• انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: تمرین‌های نوشتاری
• انگلیسی برای نوشتن مقالات پژوهشی
• انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: راهنمای معلمان

آدریان والورک بیش از 30 کتاب در زمینۀ انگلیسی عمومی (انتشارات دانشگاه کمبریج، آموزشگاهی)، انگلیسی تجارتی ( انتشارات دانشگاه آکسفورد)، و انگلیسی علمی (اشپرینگر) تألیف کرده است. او چندین هزار دانشجوی PhD از تمام دنیا را در زمینۀ نوشتن و ارائه پژوهش‌شان آموزش داده است. همچنین آدریان یک سرویس ویرایش علمی را تحت عنوان (English for Academics به اختصار E4AC) راه‌اندازی کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
263
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
sina1864
sina1864
1397/07/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: گرامر، کاربرد، و سبک

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
انگلیسی برای پژوهش آکادمیک: گرامر، کاربرد، و سبک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک