رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رای من کو؟
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 7 رای
نویسنده در فصل اول کتاب با عنوان «نقطه انفجار» می نویسد: اما چرا معتقدم که مناظره موسوی و احمدی نژاد نقطه انفجار بود؟ از آن جهت که پس از این مناظره، نوعی بی حیایی و گستاخی در میان طرفداران کاندیداها به چشم خورد و تلقی شد که خواسته ها نه از مجاری قانونی که به زور و در خیابان ها باید دنبال شود و غیبت و تهمت که در اخلاق اسلامی امری ناپسند و مذموم به شمار می آید، به راحتی به کار گرفته شد.
نقطه انفجار، میر حسین موسوی در دهه اول انقلاب، استعفای میرحسین موسوی خطاب به رئیس جمهور وقت، هاشمی رفسنجانی، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، نقش آیت الله منتظری در حوادث پس از انتخابات، سید محمدخاتمی و دوم خردادی­ها، اردوگاه اصول گرایان، اصول گرایی در انتخابات نهم ریاست جمهوری، انتخابات نظر سنجی­ها قبل از انتخابات حوادث پس از انتخابات، کودتا یا انقلاب مخملی؟، اصلاح طلبان و کودتای مخملی، نقش نیروهای خارجی در حوادث پس از انتخابات، از جمله مباحثی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/06/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رای من کو؟

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
رای من کو؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک