رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

بررسی تطبیقی حقوق جزای اسلامی و قوانین عرفی - جلد 4 - جرایم علیه آسایش عمومی

بررسی تطبیقی حقوق جزای اسلامی و قوانین عرفی - جلد 4 - جرایم علیه آسایش عمومی
امتیاز دهید
5 / 5
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 8 رای
این کتاب ترجمه دقیق و فصیحی است از کتاب ” التشریع الجنائی الاسلامی” تالیف استاد ”عبدالقادر عوده” مصری که حقوق کیفری اسلام را بر قواعد حقوق جزای عرفی منطبق کرده است .
در گذشته ترجمه های ناقصی از این کتاب انجام شده بود اما اولین بار است که کل کتاب به طور کامل ترجمه می شود. در عین حال بسیاری از کسانی که پس از تغییر نظام قضائی در ایران کتاب یا مقاله ای در حقوق جزا نوشته اند از این کتاب بهره فراوان برده اند و البته بعضاً ذکر مأخذ را فراموش کرده اند. جرات می توان گفت این کتاب – اگرچه بر مبنای فقه مذاهب اربعه اهل سنت تالیف شده- اما بهترین منبع برای مطالعه و تحقیق در حقوق جزای اسلامی است. مضافاً اینکه وکلا و قضات نیز در مقام دفاع و صدور حکم در امور کیفری از آن بی نیاز نیستند.
البته مرحوم صدر قسمتی از این کتاب را با فقه شیعه تطبیق و در کتابی با همین عنوان ( التشریع الجنائی الاسلامی) منتشر کرده است.مترجم محترم وعده داده اند اقدام مشابهی را در چاپهای بعدی کتاب انجام دهند.
مترجم کتاب دکتر حسن فرهودی نیا ، استاد دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری است که قبلا ریاست کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی را بر عهده داشته است.
ترجمه کتاب سلیس و پاکیزه است و مطالب به راحتی جذب و درک می شود.ضمناً مولف هر جا تشریح مسائل ونکاتی از ابواب گوناگون حقوق اسلامی را لازم دیده از بیان آن دریغ نورزیده است در نتیجه خواننده اطلاعات متنوع و مفیدی به دست می آورد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بررسی تطبیقی حقوق جزای اسلامی و قوانین عرفی - جلد 4 - جرایم علیه آسایش عمومی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بررسی تطبیقی حقوق جزای اسلامی و قوانین عرفی - جلد 4 - جرایم علیه آسایش عمومی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک