رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

زندگی سخت است اما من از آن سخت ترم

زندگی سخت است اما من از آن سخت ترم
امتیاز دهید
5 / 5
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 7 رای
شصت و سه داستان بی نظیر و جدید

آموختم که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموختم که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه به انتظار می نشیند تا دوباره به رحمتش امیدوار شوم آموختم اگر تا کنون به آنچه خواستم نرسیدم خدا برایم بهترینش را در نظر گرفته است ...و آموختم که زندگی سخت است ولی من از او سخت ترم...

از متن کتاب:
پادشاهی بود که فقط یک چشم و یک پا داشت.او به تمام نقاشان قلمرو خود دستور داد پرتره ای زیبا از او نقاشی کنند؛اما هیچکدام نتوانستند.آنان چگونه میتوانستند با وجود نقص در یک چشم و یک پای پادشاه نقاشی زیبایی از او بکشند؟ سرانجام یکی از نقاشان گفت میتواند این کار را انجام دهد.او تصویری کلاسیک از پادشاه نقاشی کرد.نقاشی او فوق العاده بود و همه را غافلگیر کرد.او شاه را در حالتی نقاشی کرد که یک شکار را هدف قرار داده بود:نشانه گیری با یک چشم بسته و یک پای خم شده،چرا ما نتوانیم با پنهان کردن ضعف ها و برجسته ساختن قوت های دیگران،از آنان چنین تصاویری نقاشی کنیم؟
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/08/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگی سخت است اما من از آن سخت ترم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زندگی سخت است اما من از آن سخت ترم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک