رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
روانشناسی جنایی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 18 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 18 رای
این کتاب برای دانشجویان رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روانشناسی جنایی» به ارزش 3 واحد و دانشجویان رشته حقوق (حقوق جزا و جرم‌شناسی) در مقطع کارشناسی ارشد برای درس «روانپزشکی جنایی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

پیشگفتار
فصل اول: روانشناسی در قلمرو عدالت
فصل دوم: دیدگاههای مختلف در زمینه علت‌شناسی جرایم
فصل سوم: اختلالهای روانی و جرم
فصل چهارم: رویآوردهای روانشناختی نسبت به جرایم وخیم
فصل پنجم: روانشناسی شهادت و شهود و نقش روانشناس در دادگاه
فصل ششم: پیشگیری و درمانگری در قلمرو روانشناسی جنایی
منابع و مآخذ
فهرست اعلام
واژه‌نامه
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/05/20
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روانشناسی جنایی

تعداد دیدگاه‌ها:
5
سلام اشتراک خریدم که کتاب دانلود کنم هرچی میخوام اکثرشون دانلود نمیشه این چه وضعیه آقا بردارین خب کتاب های که اجازه دانلود نداریم این کلاه برداری حساب میشه
جای خالی این کتاب بشدت احساس می شد. بخصوص برای روانشناسان و علاقمندان به روانشناسی جنایی. بی نهایت سپاس از آپلود کننده محترم
خانم دکتر دادستان از روانشناسان بسیار برجسته در ایران بوده اند. در کنار تالیفات منحصر بفردی که داشتن (از جهت دقت علمی مطالب و کاربردهای روشهای تحقیق بسیار فنی) که همین امروز هم از رفرنسها محسوب میشن، تعاریف بسیار دقیق از علوم مربوط به روان، مرزبندی های آنها با یکدیگر، مثلا مرزهای ظریف بین روانشناسی بالینی و روانپزشکی، روانشناسی مرضی تحولی و روانپزشکی کودک و ارتباطاتشان با روانشناسی تجربی آن دوران و غیره، و شفاف کردن هر یک و اصول و روشهای علمی برای هر کدام جدا از یکدیگر؛ و... ارائه دادن، که تا اون زمان با هم به شکل عجیبی پراکنده و در هم برهم بودن. و البته کلی فعالیت های دیگه که من فقط به اینها اشاره کردم.
روانشناسی جنایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک