رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تصویرسازی هنری در قرآن
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
زاهد ویسی
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
اعتقاد دارم که با این کتاب «تصویر سازی هنری در قرآن»، و کتاب‌های بعدی، تنها کاری که کرده‌ام و می‌کنم این است که قرآن را به صورت جدید به احساس خویش برگردانم؛ همچنان که عرب(ها) اولین بار با آن مواجه شدند و همه با آن افسون‌زده شدند و در اقرار به افسون آن، مؤمنان و کافران یکصدا گشتند. کافران افسون می‌شدند و می‌گریختند! و می‌گفتند: به این قرآن گوش فرا ندهید و در (هنگام تلاوت) آن یاوه سرائی و جار و جنجال کنید (تا مردم هم قرآن را نشنوند و مجال اندیشه درباره مفاهیم آن از آنها گرفته شود و ) شما پیروز گردید. (فصلت:26)
مؤمنان نیز افسون می‌شدند و به آن پاسخ می‌دادند و جانشان را از ایمان و یقین سرشار می‌ساختند.
قرآن، این کتاب اعجازگر زیبا، گرانبهاترین کتابی است که در کتابخانه (زبان) عربیوجود دارد. پس دست کم باید دوباره عرضه گردد، تازگیش به آن برگردانده شود، از انبوه تفسیرات لغوی، نحوی، فقهی، تاریخی، و نیز اسطوری نجات داده شود!
جنبه‌ی هنری موجود در آن نمایان گردد، ویژگی‌های ادبی آن گزینش گردد، و احساس‌ها (ی مختلف) از نهان‌گاه‌های زیبایی موجود در آن آگاه شوند.
و این کار اصلی من است در «کتابخانه‌ی قرآن»
سید قطب
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/06/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تصویرسازی هنری در قرآن

تعداد دیدگاه‌ها:
1
دشمن اهل بیت ، دوستان الان اهل بیت هستند
تصویرسازی هنری در قرآن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک