رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصول تمرینات شنا: 128 روش در شنا
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 14 رای
نویسنده:
مترجم:
محسن زروار
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 14 رای
شنا به عنوان ورزشی جامع و کامل مورد توجه جدی قرار گرفته است، چرا که با تمرینات آن می توان کلیه قابلیت های جسمانی را تقویت نمود. ورزش مفرح شنا از جمله ورزش های سالم و با طراوت و از نظر بیولوژیکی جزء بهترین ورزش های موجود است. آموزش و یادگیری شنا را باید به عنوان یک ضرورت یا نیاز حیاتی برای هر انسان تلقی نمود. اهمیت یادگیری شنا به حدی است که امروزه در کشورهای پیشرفته جهان، آموزش آن را برای کودکان لازم و برای کلیه افراد جامعه با اهمیت می دانند. علاوه بر اهمیت شنا در بُعد همگانی، این ورزش از نظر مدال در رقابت های بین المللی و المپیک کم نظیر است و همچنین به عنوان پیش نیاز سایر ورزش های آبی محسوب می شود. از اینرو در اکثر کشورهای پیشرفته، سرمایه گذاری وسیعی برای توسعه کیفی و کمی آن انجام می دهند.

این کتاب با آموزش علمی 128 روش شنا و ده ها نکته جانبی لازم برای انجام شنای دقیق و کامل، راهنمای جامعی است در زمینه آموزش شنا برای مربیان، ورزشکاران و همه علاقه مندان این رشته ورزشی.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول تمرینات شنا: 128 روش در شنا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اصول تمرینات شنا: 128 روش در شنا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک