رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کتاب کوچک عکاسی: موبایل، کامپکت
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 12 رای
در بخشی از کتاب آمده: «اغلب پیش می آید که اطرافیان و دوستان یک عکاس، سوالات بسیاری درباره عکاسی با موبایل خود یا دوربین های کوچک در دسترشان، از وی می پرسند. سوالاتی که پاسخ آنها در کتاب های عکاسی نیست. این سوالات درباره لنز، فلاش، و تجهیزات پیشرفته عکاسی نیست، بلکه بیشتر پیرامون عکاسی خوب و با کیفیت، با دوربین هایکامپکت و موبایل است. اینکه چگونه میتوان با دوربین های معمولی عکس خوبی گرفت؟ چه فرقی میان دوربین های آماتور و حرفه ای وجود دارد؟ اولین راهکارهای کاربردی برای رسیدن به یک عکس خوب با موبایل با دوربین های کوچک چیست؟یا چگونه یک کادر خوب در ایجاد یک مفهوم خاص تاثیرگذار است؟ و بسیاری سوالات اساسی دیگری که اکثر افرادی که با موبایل خود عکس های سردستی گرفته اند، با آن ها حتماً آشنا هستند.
برخی تصور می کنند که اگر دوربین گران قیمتی تهیه کنند می توانند عکس های بهتری بگیرند؛و یا به دنبال منبع مناسبی برای پاسخ به سوالات خود می گردند و از این و آن عکاس مدام می پرسند؛ درواقع، پاسخ به سوالات آنها برای یک عکاس نیز زمان زیادی می برد تا مثلاً توضیح دهد که برخی از امکانات دوربین های کامپکت(مثل عکاسی ماکرو) از دوربین های حرفه ای،کاربردی تر، ساده تر و فراگیر تراست؛ مگر آنکه لنز مخصوص(و طبعا گران قیمت) آن را تهیه کنند. برای عکاس شاید ساده نباشد که بتواند به راحتی تفاوت یک دوربین آماتوری 12 مگاپیکسلی و دوربین حرفه ای 12 مگاپیکسلی را توضیح دهد؛ از طرف دیگر و از همه مهمتر آنکه باید بتواند دوربین مناسب، با توجه به نیازهایشان را به آنها معرفی کند و این زمان زیادی می برد تا آنها را قانع کند که دوربینحرفهایپاسخ گوی نیازهای آنها نیست. بنابراین باید قابلیت های دوربین های کامپکت و موبایل شان را برای آنها به خوبی و به سادگی توضیح دهد.»
«کتاب کوچک عکاسی موبایل کامپکت» پاسخی است کوتاه به سوالات اصلی و کاربردی علاقهمندان و مشتاقان عکاسی، تا از عکاسی با دوربین های ساده ی خود، بیشترین لذت را ببرند و نه از خرید دوربین ها و تجهیزات گران قیمتی که دست کم در مراحل اولیه عکاسی، هیچ کاربردی برای آنها ندارد. کتاب کوچک عکاسی، تلاش دارد تا ضمن ارائه اصول ترکیب بندی و قواعد اولیه زیبایی شناسی، مبانی و ملزومات عکاسی با دوربین های موبایل و کامپکت را با زبانی ساده و تصویری بیان نماید. محمد حسن پور فوق لیسانس عکاسی هنرهای زیبا دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه سیستان و بلوچستان و مازیار نیک ­بر نیز عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه سیستان و بلوچستان نویسندگان این کتاب هستند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1397/04/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتاب کوچک عکاسی: موبایل، کامپکت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کتاب کوچک عکاسی: موبایل، کامپکت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک