رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چهره خوانی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 23 رای
از مقدمه کتاب:
خواننده عزیز با مطالعه این کتاب شما می توانید هویت افراد را آنگونه که هست، بشناسید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا پی به صفات منفی و مثبت افراد ببرید. پس قبل از اقدام به هر کاری چه آغاز یک زندگی مشترک چه برقراری یک دوستی تازه و با مشارکت با شخصی در کار، سعی کنید با دقت شخصیت فرد مورد نظر را تحت بررسی قرار دهید. سپس تصمیم بگیرید که ایا با ویژگی های فرد مذبور قادر خواهید بود که با او به سازش و تفاهم برسید یا خیر؟
خواننده عزیز این کتاب به شما کمک می کند تا سرشت افراد را آنگونه که هست بپذیرید و افراد را آنگونه که هستند، دوست بدارید و اندیشه را که شاید بتوانید روزی صفات ذاتی شخص را از او بگیرید، از ذهنتان برای همیشه دور سازید...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/03/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چهره خوانی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
اولین دانلود منه
هنوز نخوندم
فقط می تونم بگم این سایت بسیار عالی داره در حوزه ی ترویج کتاب خوانی کار می کنه
براتون آرزوی موفقیت دارم
ممنونم
کتاب چهره خوانی کتاب خوبیست اما تصاویر و خصوصأ گرافیک بودن آنها امکان تطبیق را بجای آسان کردن. با مشکل روبرو کرده . مخصوصا در باره تقابل تصاویر زنان و مردان. امید که در چاپهای بعد از تصاویر مصداقی استفاده شود.
چهره خوانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک