رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

همسر آری: انتخاب هوشمندانه، زندگی شیرین - جلد 1

همسر آری: انتخاب هوشمندانه، زندگی شیرین - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 6 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 6 رای
کتاب (همسر آری) شامل پاره ای از خاطرات و تجربیات و پژوهشهای آقای (محمد عبدالصمدی) است. وی می کوشد تجربۀ سالها زندگی و مشاوره خود را در اختیار عموم قرار دهد. یکی از ویژگی های مهم این مجموعه، بیان ساده و روان خاطرات و تجربیات و ارائه راهکارهای کاربردی برای حل مشکلات است. این اثر در دو جلد منتشر شده که جلد اول آن شامل دو دفتر است.
در دفتر اول سعی شده به نگرانی والدین و جوانان در امر انتخاب همسر و مسائل قبل از آن پاسخ داده شود و با ارائه راهکارهای عملی و ساده، دغدغه والدین و خصوصا مجردان را کاهش داده با این رویکرد که در آینده از فروپاشی زودهنگام خانواده ها و تبعات آن جلوگیری نماید.
دفتر دوم به زوجهای جوان و خانواده هایی اختصاص دارد که زندگی مشترک را آغاز کرده و شیرینی و حلاوت آن را چشیده اند. اما در پاره ای از موارد که با بروز برخی از تنش ها، زندگی دچار بحران می شود، نویسنده سعی دارد راههای برون رفت از این چالشها را با بیان تجربیات و خاطرات زیبا و به یاد ماندنی به خواننده ارائه نماید تا خانواده های نوپا با بکارگیری این نکات ظریف و کلیدی، زندگی زیباتر و لذت بخش تری را تجربه نمایند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
nazaninzarei
nazaninzarei
1397/03/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی همسر آری: انتخاب هوشمندانه، زندگی شیرین - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
همسر آری: انتخاب هوشمندانه، زندگی شیرین - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک