رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تکوین زبان فارسی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 26 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 26 رای
زبان فارسی یکی از زبانهای متعدد خانواده زبانهای ایرانی است. زبانهای ایرانی خود جزئی از خانواده بزرگتری است که در تداول زبانشناسان به "زبانهای هند و اروپایی" شهرت یافته است. زبانهای هند و اروپایی به زبانهایی گفته می شود که اکثریت مردمان ساکن میان شبه قاره هند و غربی ترین نقطه اروپا بدان تکلم می کنند. تسمیه این زبانها بدین نام نیز از همینجاست. این زبانها ظاهرا همه در قدیمی ترین مرحله به یک زبان اصلی باز می گشته اند که آن را زبان هند و اروپایی مادر نامیده اند.
خانواده هند و ایرانی، چنانچه از نام آن پیداست شامل زبانهای هندی و زبانهای ایرانی است. شاخه هندی شامل سه دوره تاریخی است و به زبانهای متعددی تقسیم می گردد. شاخه ایرانی نیز شامل سه دوره و دارای زبانها و لهجه های متعدد است. زبانهای ایرانی را به سه دوره باستانی، میانه و جدید تقسیم می کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1397/03/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تکوین زبان فارسی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
جالب است که دوستان بدانند که این کتاب از انتشارات "دانشگاه آزاد ایران " (گونه ایی Open University که بیشتر به آموزش سروکار داشت تا مدرک دهی ) پیش از انقلاب است که با "دانشگاه آزاد اسلامی امروزی پس از انقلاب " ( که از دید اداری و مدرک رسمی ساختاری کاملا دانشگاهی دارد ) فرق داشت
تکوین زبان فارسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک