رسته‌ها
سیروس نهاوندی، حلقه گمشده
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 32 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 32 رای
یادداشت مولف برای انتشار الکترونیکی رایگان:
کتاب "سیروس نهاوندی، حلقه گمشده" دو هفته پس از نخستین نوبت چاپ در خارج از کشور در ایران به شکل غیرقانونی منتشر شد و در تمامی کتابفروشی‌ها قابل خرید بود. یکی از ناشران در رابطه با من برای گرفتن مجوز انتشار، آن را در اختیار وزارت ارشاد قرار داد. کتاب اما اجازه نشر دریافت نکرد. به دنبال استقبال از آن، در اندک زمانی این کتاب با بازبینی مجدد و اضافاتی در خارج از کشور بازچاپ شد. این جلد نیز در داخل کشور به شکل غیرقانونی تجدیدچاپ شد و به شکل علنی در کتابفروشی‌ها به فروش رفته و می‌رود. با اینکه چندین نقد از آن در رسانه‌های داخل کشور منتشر شد، و نشریه "اندیشه پویا" بدون اجازه من با تکه‌پاره نمودن بخش‌هایی از آن، بیش از پنجاه صفحه آن را در یکی از شماره‌های خویش منتشر نمود، باز وزارت ارشاد به آن اجازه نشر نداد.
برای من بسیار دردآور است که کسانی دیگر، خلاف اراده‌ام، از زحمت من بهره مالی ببرند. در همین رابطه تصمیم گرفتم تا آن را از طریق «باشگاه ادبیات» برای علاقمندان در فضای مجازی منتشر کنم. طبیعی‌ست که اگر کسانی بخواهند آن را بر کاغذ بخوانند، می‌توانند از طریق ناشر آن را تهیه کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
606
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amirezati
amirezati
1397/01/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیروس نهاوندی، حلقه گمشده

تعداد دیدگاه‌ها:
5
عباس میلانی میگه وقتی پس از پایان تحصیلات به ایران آمد، به دلیل همکاری با چپ‌ها در آمریکا، دستگیر شد، و کسی که او و دیگران را فروخته بود کسی بود با نام سیروس نهاوندی.
سیروس نهاوندی همکار ساواک با نام‌های مستعار کریم‌پور، کریم، کریمی، بیژن افشار[۱]؛ از اعضای کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایرانی و از فعالین چپ؛ عضو حزب توده ایران؛ سپس عضو سازمان انقلابی حزب توده ایران (بخش انشعابی از حزب)؛ رهبر سازمان رهایی‌بخش خلق‌های ایران؛ رهبر سازمان آزادیبخش خلق‌های ایران.(!)
درود بر شما.سپاسگزارم
بخش پرسش وپاسخ: حلقه گمشده، سیروس نهاوندی و زندگی اسرارآمیز سیروس نهاوندی
https://www.youtube.com/watch?v=jFqFs2sRYwg
سیروس نهاوندی، حلقه گمشده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک