رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 3

تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 3
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 25 رای
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 25 رای
نویسنده: موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

از تاریخ 1388/7/1 تا 1389/3/22

موضوع کتاب حاضر، بررسی اوضاع سیاسی ایران پس از انتخابات سال هشتاد و هشت است. نویسنده در این نوشتار بر آن است که ریز تمامی پیشامدهای رخ داده در تاریخ ذکر شده را آورده و به این وسیله تصویری واقع‌بینانه و روشن از اوضاع سیاسی آن دوره در اختیار مخاطب خویش قرار دهد.

از پیشگفتار:
تجربه های تاریخی بر این مساله تصدیق دارند که حوادث و وقایعی که اتاق فکر آنها در خارج از مرزها و به دست بیگانگان قرار داشته اند به تدریج به سمت ظاهر شدن اهداف اصلی پیش رفته اند. اهدافی که در ابتدا مخفی نگه داشته شده و با پوشش فریبکارانه و مقطعی مانع از بروز و ادراک آن توسط عموم جامعه می شوند.
در فتنه های پس از انتخابات 88، پوشش ظاهری، تقلب در انتخابات و ضرورت ابطال نتایج آن بود. عوامل داخلی جریان فتنه، با آشوبها و اغتشاشات و حرکات نمایشی و تبلیغی به دنبال آن بودند که خواست خود را به مسئولین نظام تحمیل و به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کنند. سپس در قالب انتخابات مجدد، مرحله بعدی سناریوی طراحی شده را اجرایی کنند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/01/03
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 3

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تاریخ وقایع انتخابات هشتاد و هشت - جلد 3
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک