رسته‌ها

به یاد پادشاه سرزمین ها، کوروش بزرگ

به یاد پادشاه سرزمین ها، کوروش بزرگ
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 12 رای
نویسنده:
درباره:
کوروش کبیر
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 12 رای
وقتی نام کوروش بزرگ برده میشود، با نظر های مختلفی روبرو می شویم که مشخص نیست کدام درست و کدام اشتباه است و یا اینکه با چه سندیتی این دیدگاه ها بیان میشود.
این کتاب شاید نتواند به همه پرسش های ذهنی که در مورد کوروش بزرگ دارید جواب بدهد، ولی سعی من بر این بوده که کتاب چنین ویژگی داشته باشد، و اگر قسمتی جا مانده پس در پژوهشم به آن بر نخورده ام.
منابعی که در این کار مورد استفاده قرار گرفت، شامل : کتابهای هرودوت، گزنفون، باقیمانده نوشته های کتزیاس، پیرنیا، شهبازی و چند کتاب، مقاله، نقد دیگر و ترجمه سنگ نگاره ها و لوحه ها بوده.
علاقه به تاریخ و نزدیک شدن به واقعیت های تاریخی در مورد کوروش بزرگ که اختلاف نظر در مورد آن زیاد بوده، موجب شد تا این کار را انجام بدهم.
و در کنار آن تصمیم گرفتم همراه با این پژوهش، کتابی نیز تهیه کنم و به صورت رایگان در اختیار دیگر دوست ها قرار بگیرد تا بلکه شاید بتواند برای دیگر تاریخ دوست ها که ممکنه فرصت چنین پژوهشی نداشته باشند مفید باشد.
در این کتاب به جز قسمت های در مورد نویسنده، مقدمه و نتیجه گیری که دیدگاه های شخصی نویسنده بوده در مورد دیگر قسمت ها سعی شده به همه اختلاف نظر ها در مورد رویداد های مختلف زندگی کوروش به طور مجزا و کامل پرداخته شود تا این خود خواننده باشد که به قضاوت کوروش می پردازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
289
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
dark matter
dark matter
1396/12/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی به یاد پادشاه سرزمین ها، کوروش بزرگ

تعداد دیدگاه‌ها:
1
در مقابل آثار قوی تر حرفی برای گفتن ندارد. در مورد کوروش هر چه بخواهید در آثار بریان هست
به یاد پادشاه سرزمین ها، کوروش بزرگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک