رسته‌ها
یک تمدن، یک باور، یک پیشوا
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 18 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 18 رای
کتاب یک تمدن یک باور یک پیشوا
مجموعه ای است از مراحل زندگی دو زن و دو مرد(اوا، ماگدا، یوزف و هیتلر) از ایدولوژی نازی و مراحل شکل گیری و پایان این تمدن، و این کتاب برای آشکار ساختن قسمت هایی از تاریخ پنهان شده جهان از چشم بشر امروز، و مربوط به یکی از مهمترین دوره های تاریخ جهان می باشد.
وقتی بیکاری، فقر، فحشا، تورم، رهبران ناکارامد، تن فروشی، تحریم های نابود کنند، جدا شدن قسمت هایی از سرزمین و منابع آن به عنوان غرامت توسط همسایه ها و هر آنچه که می توانست یک سرزمین را برای همیشه از تاریخ، محو و نابود کند در سرزمین آلمان پس از جنگ جهانی اول حاکم شد.
زمانی که یک قدم تا نابودی کامل آلمان مانده بود، حزبی برخواست که بعدها نام حزب ناسیونال سوسیالیست کارگری آلمان گرفت، در نهایت توانست این سرزمین در حال ویرانی کامل را به برترین سرزمین های زمان خود تبدیل سازد، و توانست زندگی، غرور و رفاه را به مردم سرزمین تقدیم کند. این حزب در کوتاه ترین زمان توانست بزرگترین گام ها را بردارد که نه تا پیش از آن سرزمینی توانست بود این کار را انجام دهد و نه هیچ سرزمینی توان انجام چنین موفقیتی را در آینده یافت.
رهبر این حزب آدولف هیتلر نام داشت، فردی که امروزه دستگاه های تبلیغاتی در یک تحریف از او یک شخصیت منفی ساختند.
ولی هیتلر واقعی کدام است؟ فردی که مردم سرزمین آلمان را از درد و رنج رها کرد و از صلح طلب ترین رهبرهای زمان خود بود یا او همان شخصیت منفی است که رسانه های تبلیغاتی امروز از او ساخته اند؟
این کتاب می تواند پاسخی باشد برای همه آنها که از خود می پرسند چرا پس از گذشت چندین دهه از پایان کار آلمان نازی، هنوز هستند افرادی که به باور های آدولف هیتلر باور دارند؟
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
189
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
dark matter
dark matter
1396/12/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی یک تمدن، یک باور، یک پیشوا

تعداد دیدگاه‌ها:
2
هر چند جانبداری از کتاب سازان مکروه است. اما به هر بهانه ای نمی توان جلوی بیان (و شاید اندیشه) نویسندگان (و حتی کتابسازان) را گرفت.
‫درهه جای دنیا تبلیغات برای نازیسم وفاشیست جرم تلقی می شه چون چیزی جزنفرت پراکنی وکشتار وجنون وآپارتاید توش نیست ،به جز ایران که تبلیغ هم می شه براش
یک تمدن، یک باور، یک پیشوا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک