رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرهنگ اصطلاحات ادبی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 50 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 50 رای
واژه‌نامۀ تطبیقی و تشریحیِ مفاهیم و اصطلاحات ادبی فارسی و اروپائی، تألیف دکتر سیما داد. این یگانه نسخۀ کامل و بدون افتادگی از کتاب حاضر است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Daftarpour
Daftarpour
1396/11/27
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ اصطلاحات ادبی

تعداد دیدگاه‌ها:
4
سلام. بدون تعارف، غبار روی کفش و لباس شما هم نیستم. همه وامدار همدیگه‌ایم. همین زبانی که حرف می‌زنیم از دیگرون گرفته‌ایم. همه نقش کاتالیزور داریم. مؤلّف این کتاب رو از اوان دانشجویی می‌شناسم. کتابشم دارم ولی دیگه فکر کنم اگه بهش دست بزنم پودر بشه. خیلی خوشحال شدم که آقای عبدالرّحمن الکردی، به نظرم از کردهای عراق، کتاب رو اسکن کرده‌ن. طبق معمول، چند شبانه‌روزی فایل رو ویرایش کردم. وقتی مشغول مراحل پایانی بودم، دیدم متأسّفانه از صفحات 412 تا 429 رو نداره. کنارش گذاشتم تا اینکه تو کانالی دیدم اون صفحات افتاده رو کسی با گوشیش با کیفیتی نامطلوب اسکن کرده. خوشحال شدم و اونها رم ویرایش و به کار آقای کردی اضافه‌ کردم. اینها رو واسه خودم مرتّبشون می‌کنم و دلم نمیاد شماها رم تو خوشحالیم سهیم نکنم. منّتی نداره.
دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد
ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد
فرهنگ اصطلاحات ادبی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک